• Anonym (K.K)

Brukar du tömma din man snabbt för att få sova ibland

Brukar du avsluta din man genom en snabb runk för att tömma honom så du kan sova ifred?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Brukar du tömma din man snabbt för att få sova ibland
  • Kungsholmsbo

Jag har säkert gjort det någon gång på den tiden vi oftast inte hade sex under mensen, dvs när barnen var riktigt små. Men jag skulle ju aldrig göra det på det sättet att jag var helt ointresserad och utan inlevelse och typ tittade bort. Då skulle han bli ledsen och känna sig urdum - det vet jag. Hade dött om han lite oengagerat slickat mig etc. Nej, känner man att man inte kan engagera sig i den andre då avstår jag hellre.

Jag tror dock jag vet varför vissa män inte vill runka själva i en sådan situation - en man jag känner har sagt det till mig ärligt. Jag tror vissa tänker att har man en kvinna så är det ett misslyckande att runka. Då tar man hellre en oengagerad handtralla av sin fru/sambo samt att man får så lite närhet av sin fru/sambo att den där oengagerade runken ändå blir någon slags närhet. Att man slipper sitta inne på toaletten och göra det. Får man det av någon annan så kan man ligga i sängen där det är varmt och skönt etc etc. Så även om man inte får en kram eller kyss efteråt så blir det ändå mer av en sexuell handling än ja - toaletten...

• Mandel

Konstig fråga...

Som gift sa jag nej och nu med sexig särbo är det jag som är mest drivande till sex och vankas det sex med honom blir jag pigg som en mört på mindre än en sekund.
    Finns inte på världskartan i dag att knuffa undan honom om han vill mitt i natten efter att vi båda somnat. Snarare så att jag välkomnar det och är redo så fort han ligger bakom mig typ...

Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Ascendere
    Mandel skrev 2020-11-03 10:01:46 följande:

Konstig fråga...

Som gift sa jag nej och nu med sexig särbo är det jag som är mest drivande till sex och vankas det sex med honom blir jag pigg som en mört på mindre än en sekund.
    Finns inte på världskartan i dag att knuffa undan honom om han vill mitt i natten efter att vi båda somnat. Snarare så att jag välkomnar det och är redo så fort han ligger bakom mig typ...

Låter för mig som att du gifte dig mest för att få försörjning och trygghet för att sedan byta upp dig till en mer spännande älskare.
    Charmigt...
  • Mandel
    Ascendere skrev 2020-11-03 10:56:45 följande:
    Låter för mig som att du gifte dig mest för att få försörjning och trygghet för att sedan byta upp dig till en mer spännande älskare.
    Charmigt...
    Hahahaha!
    Vi levde mest på mina pengar och sedan utvecklades han till en arbetsnarkoman (såg inte till några pengar för det) så vare sig försörjning eller trygghet stämmer.
  • Anonym (Ja)
    Ascendere skrev 2020-11-03 10:56:45 följande:

Charmigt...

Det här med relationer är som byteshandel Någon betalar räkningarna, en annan lagar maten och någon tar hand om disken. Sex känns så ansträngande, drar hellre några extra "trallor" än behöva sära på benen.
  • Mandel
    Anonym (Ja) skrev 2020-11-03 12:06:58 följande:
    Det här med relationer är som byteshandel Någon betalar räkningarna, en annan lagar maten och någon tar hand om disken. Sex känns så ansträngande, drar hellre några extra "trallor" än behöva sära på benen.
    Exakt och eftersom det inte förekom någon byteshandel utan jag skulle fixa allt så slutade jag helt sära på benen när jag inte hade ork eller lust. Vilket blev sällan eftersom han bara prioriterade sig själv oh sitt eget hela tiden...
  • Ascendere
    Mandel skrev 2020-11-03 12:04:01 följande:
    Hahahaha!
    Vi levde mest på mina pengar och sedan utvecklades han till en arbetsnarkoman (såg inte till några pengar för det) så vare sig försörjning eller trygghet stämmer.
    Ok. Bra att du är nöjd med livet nu.
  • Anonym (Ja)
    Mandel skrev 2020-11-03 13:26:09 följande:

Exakt och eftersom det inte förekom någon byteshandel utan jag skulle fixa allt så slutade jag helt sära på benen när jag inte hade ork eller lust. Vilket blev sällan eftersom han bara prioriterade sig själv oh sitt eget hela tiden...

Mandel skrev 2020-11-03 13:26:09 följande:

Bra om det finns balans. Tärande om en vara tar men inte ger. Funderar dock lite om jag ska börja ta lite betalt för att tralla...ha ha.
  • Anonym (Lisen)

Tömma, ja. Suck. Detta eviga gnäll.

Hade jag fått lite skrammelpengar för varje tömning hade det räckt till en ny småbil.

• Anonym (Väntar)
    Anonym (Lisen) skrev 2022-10-23 22:04:32 följande:

Tömma, ja. Suck. Detta eviga gnäll.

Hade jag fått lite skrammelpengar för varje tömning hade det räckt till en ny småbil.

Tömma ... jaja... Vi är 50 plus och har inte haft sex på någon månad eller så.
    Jag vill inte vara den som "ligger på" så kanske hon inte heller sett något behov..
    Hon säger att hon vill men jag har totalt tappat lusten att runka och väntar in hennes lust istället.
    Väntar ju fortfarande .......typ.
Svar på tråden Brukar du tömma din man snabbt för att få sova ibland