Hur många har ni legat med?
En vän berättade gör mig att hon legat med över 50 killar! Jag har ?bara? legat med två stycken. Hur många har ni legat med?
En vän berättade gör mig att hon legat med över 50 killar! Jag har ?bara? legat med två stycken. Hur många har ni legat med?
Vill inte ha oseriösa svar tack!
Tror dessvärre han var seriös.
Finns folk till allt. Ligger du runt?
Just nu kör jag med en kk, tidigare hade jag två men den andra och jag kubde inte enas om kk eller förhållande så det avbröts. Låg runt en del för tio år sedan men in-ut-sprut-slut-nästa-skjut med random blev lite platt efter ett tag. Nu skönt med någon att tänja gränser med. Du då?
Låg runt mycket som yngre haft samma partner i 13 år och hållt mig till honom sen dess otroligt.
Vad använder du För skydd när du låg runt?
En fråga till er alla som ligger runt vad använder ni för skydd?
Med kk är det p-stav i armen i och med att vi bara har varandra och kollar oss samtidigt. Innan var det kondom men hud mot hud är oslagbart. Vad hade du, piller?
Kondom - alltid.
0 st än så länge...Har för övrigt som ungefärsmål att ligga med typ 2 st män under mitt liv, så tycker inte det behöver vara så ?bara? alls egentligen, utan personligen tycker jag snarare det låter ganska lagom typ. Fast vare sig att ha legat med fler eller färre behöver ju vara rätt eller fel här, är väl i så fall mer hur man själv känner, för ingenting är väl egentligen direkt rätt eller fel när det gäller detta.