• Anonym (Nyfiken)

Hur många har ni legat med?

En vän berättade gör mig att hon legat med över 50 killar! Jag har ?bara? legat med två stycken. Hur många har ni legat med?

• Svar på tråden Hur många har ni legat med?
  • trueme

1 vi brukar skoja att vi är som lilly och marshall från How i meet u Mother.

• Anonym (Samma)
    trueme skrev 2018-08-13 12:47:00 följande:

1 vi brukar skoja att vi är som lilly och marshall från How i meet u Mother.

Har ni bara haft varandra alltså?
  • trueme
    Anonym (Samma) skrev 2018-08-13 13:18:31 följande:

Har ni bara haft varandra alltså?

Japp vi var två oskulder som träffades på universitetet och gifte oss 5 är senare.

(Nu har vi varit gifta 2.5 år )
  • Anonym (Samma)
    trueme skrev 2018-08-13 13:29:58 följande:
    Japp vi var två oskulder som träffades på universitetet och gifte oss 5 är senare.

(Nu har vi varit gifta 2.5 år )
    Kul. Ni var 20+ då? Och båda nöjda med att inte ha prövat andra först?
  • trueme
    Anonym (Samma) skrev 2018-08-13 13:39:05 följande:

Jag var 19 och han 26

Jag har alltid tänkt att det skulle vara så och så blev det.

Han hadde liknande tänk.

Ja det funkade/funkae bra för oss iaf

Vi har det bra i sängen med orgasm varje gång osv.

Massa folk som tycker det är konstigt och att man måste prova olika "smak" , ha roligt när man är ung och bla bla bla, men det är/var inget för mig
  • felicityporter
    Anonym (Samma) skrev 2018-08-13 13:39:05 följande:
    Nu var det inte jag som skrev inlägget, men jag förstår inte varför man skulle vilja prova att ligga med fler än en person man verkligen älskar? Jag önskar av hela mitt hjärta att jag väntat med sex tills jag träffade mitt livs kärlek och jag blir faktiskt äcklad när jag tänker på att min sambo "knullat allt på två ben" innan vi träffades (ett äkta citat från honom). Det gör att det inte känns lika speciellt och jag tycker att sex ska vara förknippat med sann kärlek - annars ger det ingen njutning.

Men det är förstås bara hur jag känner, många tänker ju annorlunda.
  • Anonym (Liza)

Hej

Försökte att skapa en ny blogg vilket inte gick.

Undrar vad ni tycker om sexleksaker och vad man börjar med när man är ovan?

Viktigt att det känns både roligt och unspirerande

• Anonym (Sexmoral)
    felicityporter skrev 2018-08-13 15:53:47 följande:

Nu var det inte jag som skrev inlägget, men jag förstår inte varför man skulle vilja prova att ligga med fler än en person man verkligen älskar? Jag önskar av hela mitt hjärta att jag väntat med sex tills jag träffade mitt livs kärlek och jag blir faktiskt äcklad när jag tänker på att min sambo "knullat allt på två ben" innan vi träffades (ett äkta citat från honom). Det gör att det inte känns lika speciellt och jag tycker att sex ska vara förknippat med sann kärlek - annars ger det ingen njutning.

Men det är förstås bara hur jag känner, många tänker ju annorlunda.

Det där känns som ett väldigt föråldrat resonemang.

Kan du inte se nöjet i att uppleva nåt annat? Sexet blir olika med olika människor, men gillar olika, vissa får fram vissa sidor hos dig själv etc. Och inte minst, men kan vara attraherad av fler än en person! Sex med den man älskar är ju fint såklart, men att njuta av sex kan man verkligen göra enormt med nån man inte älskar också! Det känns som nån slags romantiserad bild av sex som mest handlar om gammal sexmoral när man hävdar att man inte kan njuta om inte kärlek är inblandat.
  • Anonym (Samma)
    trueme skrev 2018-08-13 15:01:58 följande:
    Jag var 19 och han 26

Jag har alltid tänkt att det skulle vara så och så blev det.

Han hadde liknande tänk.

Ja det funkade/funkae bra för oss iaf

Vi har det bra i sängen med orgasm varje gång osv.

Massa folk som tycker det är konstigt och att man måste prova olika "smak" , ha roligt när man är ung och bla bla bla, men det är/var inget för mig
    Skönt att det gick så och att ni har det bra. Jag hade också önskat att jag skulle ha bara en, men det lyckades inte, utan jag låg med flera. Min man har också haft flera partners före mig. Men jag är långt ifrån att få orgasm varje gång, så bara att man prövar på med olika partners gör inte självklart att man får ett "bättre" sexliv.
  • felicityporter
    Anonym (Sexmoral) skrev 2018-08-13 18:44:06 följande:
    Det där känns som ett väldigt föråldrat resonemang.

Kan du inte se nöjet i att uppleva nåt annat? Sexet blir olika med olika människor, men gillar olika, vissa får fram vissa sidor hos dig själv etc. Och inte minst, men kan vara attraherad av fler än en person! Sex med den man älskar är ju fint såklart, men att njuta av sex kan man verkligen göra enormt med nån man inte älskar också! Det känns som nån slags romantiserad bild av sex som mest handlar om gammal sexmoral när man hävdar att man inte kan njuta om inte kärlek är inblandat.
    Vad är det som är "föråldrat" med min åsikt om att jag inte njuter av sex om inte kärlek är förknippat och att JAG äcklas av tanken att ligga med flera olika människor bara för sexets skull?
    Alla är vi ju olika och jag anser att sex ska vara något fint (kan vara rått och hett också) med en person man verkligen älskar. Det är DÅ jag verkligen blir kåt och tänder till, annars känner jag mig som ett gratisluder och det känns inte ett piss skönt om inte den där äkta, fina kärleken finns där.
    Du får gärna tycka annorlunda, det står dig fritt.
Svar på tråden Hur många har ni legat med?