IVF sommar/höst 2018
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Har nu blödit i 4 dagar i lite mindre blödning idag. Har pratat med sköterska angående Lutinus att jag måste ta den ändå o göra gravtest på fredag o visar det negativt så blir det att börja om vid nästa mens o då hoppas jag på de höjer min dos från början så det blir många ägg. Blir det ett plus så ska de se med ultraljud, blir det ett plus blir jag nojig att det är en ofostrig graviditet som jag varit med om förr. Tänkte så fort blödningen är över göra ett test så jag är beredd på fredag.
Då är det bekräftat att jag inte blev gravid denna gång. Ska tala med läkare i em ang hur fortsätta. Fortsatt lycka till alla! Jag kanske återkommer längre fram igen. Kram <3
som du tidigare skrev känns det som att det nästan vore ett under om du blev gravid med lilla ägget som var kvar för dig vid äp. Jag tror och hoppas det kommer gå bra för dig
kram
beklagar så mycket, hur många försök har du gjort? Stor kram till dig <3
Beklagar verkligen :( hoppas det går bättre för er nästa gång! Kram! <3
Ledsen att höra som du tidigare skrev känns det som att det nästan vore ett under om du blev gravid med lilla ägget som var kvar för dig vid äp. Jag tror och hoppas det kommer gå bra för digkram
Då är vi lika :) ska du börja vid nästa mens? Hur många ägg fick du ut? Något till frysen? Vi hade ett till övers som inte klarade sig :( därför blir det dessa sprutor igen.

Förstår hur du känner! Man vill ju gärna ha nåt symptom men samtidigt kan man ju inte lita på nåt när man tar dom där jäkla lutinus :P
Håller tummarna! Vi är rätt lika. Är på rd 12 med 2 dagars.
Märker du ngt då?