IVF sommar/höst 2018
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Ja, precis. Antingen det eller vara begravd i jobb som bara måste göras. Samma med min molvärk. Då och då kör det igång i någon minut och sen försvinner det. När det rinner lutinus blir man ju skitnojig. Toalettbesök en gång i timman för att kolla läget, hehe! Detta är verkligen tortyr.
Håller tummarna för fina plus till er Ellencassandra och Percafluviatilis!!
Så spännande att följa alla
Någon mer som har en tanke kring vårt test? Såg ni något streck? Spännande att vi är 3 på samma dag nästan som ska testa... Jag fick åka in igår, då min mage svällde upp och började göra rejält ont! De såg då att äggstockarna reagerat kraftigt (de vet inte på vad) och ena var 10*6cm istället för 2*2... Samt att det var en del vätska i buken.
Så nu är jag inlagd och får endast gå ur sängen för toabesök som de mäter urinmängd och även vätskeintag och bukomfång.
Usch- det enda de sagt är att set kan vara ett tecken på grav men absolut inte säkert. Och nu orkar jag inte få reda på att det är negativt- det är mitt enda hopp just nu???? Någon annan som fått såhär tidigare?
Lycka till alla!
Någon mer som har en tanke kring vårt test? Såg ni något streck? Spännande att vi är 3 på samma dag nästan som ska testa... Jag fick åka in igår, då min mage svällde upp och började göra rejält ont! De såg då att äggstockarna reagerat kraftigt (de vet inte på vad) och ena var 10*6cm istället för 2*2... Samt att det var en del vätska i buken.
Så nu är jag inlagd och får endast gå ur sängen för toabesök som de mäter urinmängd och även vätskeintag och bukomfång.
Usch- det enda de sagt är att set kan vara ett tecken på grav men absolut inte säkert. Och nu orkar jag inte få reda på att det är negativt- det är mitt enda hopp just nu???? Någon annan som fått såhär tidigare?
Lycka till alla!

Bläddrade tillbaka för försöka hitta din bild men kunde inte hitta den.
Har du blivit överstimulerade? Har för mig att man kan bli det lättare om värdena låg på gränsen innan ÄP och man sen blir gravid. Jag kan ha helt fel dock.
Hoppas allt går bra iaf och skönt att du är i goda händer nu.
Jag tog ett test nu på kvällen. Inte kissat på 2 timmar å det kom upp ett svagt streck. Är chockad <3
Wow!!!!! Grattis???? vilken rd var du på och var det 2,3 eller 5dagars?
Jag tog ett test nu på kvällen. Inte kissat på 2 timmar å det kom upp ett svagt streck. Är chockad <3
Grattis!!! Det där ju ett väldigt tydligt streck- ingen tvekan alls !! Vad härligt!!! :D