• Anonym (paddy)

    Min sabos sexlust har dött totalt

    Jag och min sambo har 3 barn tillsammans. Vi har alltid haft ett bra sexliv, även om det blir mindre o mindre för varje barn(givetvis) så har fortfarande lusten mellan oss funnits.


    Men nu är yngsta barnet snart 3 och hennes lust är helt borta, och jag lider nåt ofantligt av det.


    Jag försöker förse henne med förutsättningarna för att lusten skall infinna sig.


    Till det bästa av min förmåga hjälper jag med städning, barnen, matlagning osv... precis som jag ska göra som den ene parten av ett förälder par... men hon hon blir helt enkelt aldrig kåt? Jag tar även hand om min hygien, håller mig i form...etc


    Jag har gjort klart för henne att jag vill inte ha hennes ?pitty sex?. Min potens fungerar inte om jag märker att hon bara ställer upp på sex, inte att hon egentligen vill.


    Vi har talat igenom detta ordentligt.


    Jag har förklarat för henne varför sex är så viktigt för mig. Jag har bara delat min säng med kvinnor jag älskat, sex är en central del av hur 2 människor som älskar varandra uttrycker sina känslor genom att dela det mest intima med varandra(enl mig personligen iaf). Att då nekas detta får mig att bli lite handikappad om dagarna. Jag kan inte tänka på annat än att få ha sex med henne, sexuell frustration är bara förnamnet. Mitt självförtroende blir rejält skadat av att känna att jag inte gör henne kåt.


    Med det sagt så har hon varit tydlig med att det är inte jag som är problemet, hon älskar mig. Mer än någonsin. Hon saknar inget av mig.  Hon är inte jättebekväm i sin egen kropp, men hur ovanligt är det hos 3barns föderskor? Samtidigt gör hon inte jättemycket åt det i sin livsstil, och jag älskar hennes kropp oavsett hur stor eller liten den är... så jag pressar inte ämnet.


    Av en eller annan anledning... så blir hon inte kåt bara?


    Jag undrar om det kan vara en medicinsk fråga?


    Hon visar väldigt många tecken som tyder på tidig klimakteriet(händer bara typ 1 av 10´000 35 åringar, men det händer?) både emotionella och fysiologiska.  Men hon vill inte kolla upp med läkaren.... så jag kan ju inte få det bekräftat. Tänker knappast tvinga henne till läkarvård hon inte vill ha för att jag är desperat att få göka med henne?


     


    Jag vet inte vad jag ska göra....


    Jag älskar henne, älskar familjen vi har tillsammans.


    Men att leva i ett sexlöst förhållande när det är så viktigt för mig känns som emotionell tortyr?


    Det bryter sakta men säkert ner mig som person.


    Polare har föreslagit allt fr att ?piffa till det? med en trekant till att jag skall skaffa en älskarinna som fyller upp behovet.


    Men de fattar inte den centrala poängen..... Jag behöver ha sex med henne, vi är överens sen länge att vi inte skall bjuda in andra i sängkammaren...det är inte för oss.


    Jag är inte intresserad av en älskarinna, det skulle inte vara annat än masturbation som jag ser det(det gör jag gott av i dagsläget, mer än jag är bekväm med att behöva göra)


    Men vad gör jag annars? Jag har inga andra förslag? Detta kan sluta hur illa som helst för mig känner jag om det fortgår ett par år till?

  • Svar på tråden Min sabos sexlust har dött totalt
  • Anonym (hej)
    Anonym (nisse2) skrev 2018-09-13 22:09:57 följande:
    När kvinnan ifråga vägrar att ens prata om det så blir det väldigt svårt för ts att förstå henne.

    När det gäller att många jobbiga dagar kan minska sexlusten så kan det säkert vara så. Men ofta handlar problemen inte om utebliven sex i en vecka. Det handlar om månader som blir till år. Då får man till slut allvarliga problem. Då börjar man som man ifrågasätta sig själv.

    Det är väldigt lätt att visa förståelse så länge de dåliga perioderna är någorlunda begränsade. Så funkar det hos oss också. Vi är båda sjukt utarbetade till och från. Samtidigt kan man fantastiskt sex även i det utmattade stadiet. Det får spänningar att släppa och kan ge en mycket god natts sömn och i sin tur välbefinnande.
    Asså ge dig. Det finns ju en anledning till att hon inte vill. Vad är din lösning, att han ska dumpa sin fru som han älskar eller att hon ska ha sex fast hon inte vill (våldtäkt?) Hon säger ju att hon älskar honom. 

    "Hon är inte jättebekväm i sin egen kropp" "Samtidigt gör hon inte jättemycket åt det i sin livsstil" - ts, du säger att du inte bryr dig, men kollar du på porr ist för att ha sex? Kan ju vara att hon vet om det och känner sig väldigt osäker/osexig, jämför sig osv. 

    Ni kan ju ge/få närhet utan sex. Är det så viktigt? Kanske kan det komma senare i livet? Lägg er på sängen/soffan och mys bara. Kramas, prata. 

    Men
     vad det nu kan vara så spelar det ingen roll annat än för henne och ts. Ni behöver prata, ordentligt. Känns som att det inte finns mer att säga. 
  • Anonym (hej)
    Anonym (hej) skrev 2018-09-13 23:21:07 följande:
    Asså ge dig. Det finns ju en anledning till att hon inte vill. Vad är din lösning, att han ska dumpa sin fru som han älskar eller att hon ska ha sex fast hon inte vill (våldtäkt?) Hon säger ju att hon älskar honom. 

    "Hon är inte jättebekväm i sin egen kropp" "Samtidigt gör hon inte jättemycket åt det i sin livsstil" - ts, du säger att du inte bryr dig, men kollar du på porr ist för att ha sex? Kan ju vara att hon vet om det och känner sig väldigt osäker/osexig, jämför sig osv. 

    Ni kan ju ge/få närhet utan sex. Är det så viktigt? Kanske kan det komma senare i livet? Lägg er på sängen/soffan och mys bara. Kramas, prata. 

    Men vad det nu kan vara så spelar det ingen roll annat än för henne och ts. Ni behöver prata, ordentligt. Känns som att det inte finns mer att säga. 
    Ok, missade att du skrev "När kvinnan ifråga vägrar att ens prata..." sorry. Trött :) 
  • New  Dawn
    Anonym (nisse2) skrev 2018-09-13 22:09:57 följande:

    När kvinnan ifråga vägrar att ens prata om det så blir det väldigt svårt för ts att förstå henne.

    När det gäller att många jobbiga dagar kan minska sexlusten så kan det säkert vara så. Men ofta handlar problemen inte om utebliven sex i en vecka. Det handlar om månader som blir till år. Då får man till slut allvarliga problem. Då börjar man som man ifrågasätta sig själv.

    Det är väldigt lätt att visa förståelse så länge de dåliga perioderna är någorlunda begränsade. Så funkar det hos oss också. Vi är båda sjukt utarbetade till och från. Samtidigt kan man fantastiskt sex även i det utmattade stadiet. Det får spänningar att släppa och kan ge en mycket god natts sömn och i sin tur välbefinnande.


    Fast när det gäller att prata har ju även där båda ett ansvar. Om han bara fokuserar på hur HAN känner och hur viktigt sex är för HONOM, kanske hon helt enkelt inte har något att säga. Det kan liksom bli så att hon bara känner sig fruktansvärt dålig som inte får lust. Hon vet ju inte säger hon. Hon behöver hjälp av honom om de ska kunna gå vidare. Sex har blivit något jättejobbigt och man kan inte få lust på beställning. Hur är tonen i samtalen kan man undra. Jag tycker hans sätt att uttrycka sig här inte låter bra. Nu misstänker jag att problemem är större än bara sex.

    Nu vet vi inte riktigt hur det är med frekvensen här i TS fall. Det är klart att man har stora problem om sex blir så sällan.

    Någonstans börjar det och det kan starta med att man får minskad sexlust i perioder... Tjatet kommer... Ställa upp sex kommer... Missnöjesdeklarationer levereras... Osv.

    Ni kanske förstår varandra bättre i er relation.

    Sex är fantastiskt om man har en bra relation .Jag har ganska hög sexdrift så för mig funkade sex länge trots att kärleken brast, bara för att jag (vi) hade det fysiska behovet. Det fanns inget positivt med det. Jag kände mig bara tom efteråt. Sex är per automatik inte något positivt. Om man dessutom inte blir kåt är det inte alls så givande. Tänk dig att ha sex med slak kuk. Hur kul vore det?
    Anyone can hate. It costs to love.
  • Anonym (paddy)
    Anonym (hej) skrev 2018-09-13 23:21:07 följande:
    Asså ge dig. Det finns ju en anledning till att hon inte vill. Vad är din lösning, att han ska dumpa sin fru som han älskar eller att hon ska ha sex fast hon inte vill (våldtäkt?) Hon säger ju att hon älskar honom. 

    "Hon är inte jättebekväm i sin egen kropp" "Samtidigt gör hon inte jättemycket åt det i sin livsstil" - ts, du säger att du inte bryr dig, men kollar du på porr ist för att ha sex? Kan ju vara att hon vet om det och känner sig väldigt osäker/osexig, jämför sig osv. 

    Ni kan ju ge/få närhet utan sex. Är det så viktigt? Kanske kan det komma senare i livet? Lägg er på sängen/soffan och mys bara. Kramas, prata. 

    Men vad det nu kan vara så spelar det ingen roll annat än för henne och ts. Ni behöver prata, ordentligt. Känns som att det inte finns mer att säga. 
    Hon anser sig ha blivit "tjock och äcklig". Jag intygar henne varje gång det kommer på tal att jag inte känner likadant, jag älskar hennes figur. Är hon större nu än när vi träffades...självklart? Det är jag med, men det påverkar inte hur jag känner för henne eller hur attraherad jag blir av henne...på så vis bryr jag mig inte. Men jag menar på att hon gör inga livsstilsförändringar som skulle kunna påverka hennes figur(träning och matvanor) och jag är helt olika henne när det kommer till min förhållning till träning så jag tvivlar på att mina råd skulle göra mer skada än nytta.  
    Jag tittar på porr ja, vi har pratat om hur hon känner gentemot det. Jag har förklarat för henne att när jag tittar på porr så är det inte för att placera mig själv i en fantasi med den /de jag tittar på.... Snarare att projicera in mig och min dam i det scenariot och pumpa in lite luft i mina fantasier med min dam.  Inom rimliga gränser. Vi äör väldigt öppna och ärliga vad som är och inte är lämpligt att leva ut i fantasiväg för vårt förhållande.  3kanter o likn tex är vi båda överens inte tilltalar oss. Leksaker, kläder o likn, helt oki osv. 
    Hon har inget problem med att jag tittar på porr, snarare lättat att jag hittar "realease" ist för att jag torrjuckar henne i sömnen, vilket tenderar att hända när det går ett par dagar.  Jag hade varit oki med att hon tittar på porr o masturberar om det hjälper henne att hitta tebax till sin sexualitet.

    Jag har försökt få närhet, men i regel så ger mer eller mindre all form av kontakt med henne en påtagligt märkbar erektion(som jag har nada kontroll över) såååå....det stör liksom stämningen lite?  Plus att jag är varm som fan, hon avskyr att bli svettig....så det har vissa problem :/
    Som jag sa tidigare...Ja det är viktigt för mig...det var viktigt för oss de första åren. För varje barn som kom så kom mer o mer av "livet" i vägen. Men det kom alltid tebax efter ett tag. Efter 3e så dog det helt för henne...nu är barnet snart 3 o det är fortfarande dött.
  • Anonym (paddy)
    Anonym (hej) skrev 2018-09-13 23:21:07 följande:
    Asså ge dig. Det finns ju en anledning till att hon inte vill. Vad är din lösning, att han ska dumpa sin fru som han älskar eller att hon ska ha sex fast hon inte vill (våldtäkt?) Hon säger ju att hon älskar honom. 

    "Hon är inte jättebekväm i sin egen kropp" "Samtidigt gör hon inte jättemycket åt det i sin livsstil" - ts, du säger att du inte bryr dig, men kollar du på porr ist för att ha sex? Kan ju vara att hon vet om det och känner sig väldigt osäker/osexig, jämför sig osv. 

    Ni kan ju ge/få närhet utan sex. Är det så viktigt? Kanske kan det komma senare i livet? Lägg er på sängen/soffan och mys bara. Kramas, prata. 

    Men vad det nu kan vara så spelar det ingen roll annat än för henne och ts. Ni behöver prata, ordentligt. Känns som att det inte finns mer att säga. 
    Hon anser sig ha blivit "tjock och äcklig". Jag intygar henne varje gång det kommer på tal att jag inte känner likadant, jag älskar hennes figur. Är hon större nu än när vi träffades...självklart? Det är jag med, men det påverkar inte hur jag känner för henne eller hur attraherad jag blir av henne...på så vis bryr jag mig inte. Men jag menar på att hon gör inga livsstilsförändringar som skulle kunna påverka hennes figur(träning och matvanor) och jag är helt olika henne när det kommer till min förhållning till träning så jag tvivlar på att mina råd skulle göra mer skada än nytta.  
    Jag tittar på porr ja, vi har pratat om hur hon känner gentemot det. Jag har förklarat för henne att när jag tittar på porr så är det inte för att placera mig själv i en fantasi med den /de jag tittar på.... Snarare att projicera in mig och min dam i det scenariot och pumpa in lite luft i mina fantasier med min dam.  Inom rimliga gränser. Vi äör väldigt öppna och ärliga vad som är och inte är lämpligt att leva ut i fantasiväg för vårt förhållande.  3kanter o likn tex är vi båda överens inte tilltalar oss. Leksaker, kläder o likn, helt oki osv. 
    Hon har inget problem med att jag tittar på porr, snarare lättat att jag hittar "realease" ist för att jag torrjuckar henne i sömnen, vilket tenderar att hända när det går ett par dagar.  Jag hade varit oki med att hon tittar på porr o masturberar om det hjälper henne att hitta tebax till sin sexualitet.

    Jag har försökt få närhet, men i regel så ger mer eller mindre all form av kontakt med henne en påtagligt märkbar erektion(som jag har nada kontroll över) såååå....det stör liksom stämningen lite?  Plus att jag är varm som fan, hon avskyr att bli svettig....så det har vissa problem :/
    Som jag sa tidigare...Ja det är viktigt för mig...det var viktigt för oss de första åren. För varje barn som kom så kom mer o mer av "livet" i vägen. Men det kom alltid tebax efter ett tag. Efter 3e så dog det helt för henne...nu är barnet snart 3 o det är fortfarande dött.
  • Anonym (paddy)
    New Dawn skrev 2018-09-09 12:37:31 följande:
    Låter väldigt märkligt att hon sa att hon "ställt upp" när hon njutit och kommit flera gånger. Samtidigt tycker jag personligen din kommentar var öken, särskilt under era omständigheter.

    Hon kanske inte vill ha sex lika ofta.
    Det låter värre än det är, lovar.
    Vi har alltid haft en ganska skämtsam och enl andra ganska hård ton till varandra. Efter 14år så vet vi vad som är skämtsam ton och vad som är allvar. Men jag ser hur du kan missuppfatta det.
    Mjo.... Att Få henne att nå klimax har aldrig varit problemet. Det är liksom en förutsättning för att jag skall uppleva sexet som tillfredställande att hon kommer i mål. Njuter inte hon fullt ut, så njuter inte jag.

    Vi har alltid haft ett rikt sexliv, i många år har vi haft den höga driften som matchar varandras. Att den sen sjunker i otakt lite efter varje barn köpper jag....det kommer mer eller mindre tebax efter ett tag är min erfarenhet.....men efter 3e....ingenting. Nu är sista ungen snart 3. Då oroar jag mig naturligtvis att vi är fast där. Vi har talat om det, hon har beskrivit vad hon behöver fr mig, och jag har levererat(enligt henne) ....Men inget har förändrats?

    Jag vill inte att kvinnan jag älskar skall förlora sin sexualitet, Inget konstigt i det?
  • Anonym (paddy)
    New Dawn skrev 2018-09-09 12:48:40 följande:
    Det låter inte alls som ni gjort det "mamma till tre" pratar om, för då har man inte sex av plikt. Kravlös närhet och öppenhet och förståelse är något helt annat. Det är inte ens förenligt med pliktkänslor.

    Att du skulle bli så svettig av att kramas låter inte bra. Dessutom behöver ju inte närhet betyda att man ligger klistrade mot varandra. Man kan smeka varandra lätt över rygg, ben och kön. Blir inget svett alls.
    Vi har ju talat ut om vad hon behöver. Jag har uttryckligen sagt att jag vill inte att hon skall känna sig tvungen att leverera sex av plikt, kan inte betona nog hur tydlig jag varit med det.
    Enligt henne själv så har jag levt upp till de önskemål hon hade om vad som skulle underlätta för henne. Men jag kan ju inte gärna styra vad hon gör efteråt?  Jag har sagt uttryckligen att det får ta den tid hon behöver, sålänge hon fortsätter kommunicera med mig så jag vet om jag levererar eller inte.
    Jag vet inte....kanske "ställde hon upp" för att inte göra mig besviken när jag gjort en ansträngning?  Det är inte vad jag ville....det har det aldrig varit. Hon vet detta.

    Jag är bara väldigt varm helt enkelt, svettas så fort det är varmare än 15+. Läkarna säger att det är inget ovanligt när man håller mycket muskelmassa på sin ram.
    Sen hjälper det ju inte att jag får en klart märkbar erektion av att röra henne mer eller mindre öht? Jag har liksom ingen kontroll över det? Svårt att bortföklara sina önskemål då? 
    "nonchalera mina svällkroppar, det är inte ett krav på sex" är en förklaring som används allt för frekvent. :/
  • Anonym (paddy)
    Anonym (hej) skrev 2018-09-09 15:54:48 följande:

    Prova som fler innan mig var inne på - gör saker för henne utan att förvänta dig sex i gengäld. Uppvakta henne. Berätta hur vacker du tycker att hon är. Köp blommor. Hennes favoriter, inte just rosor bara för att. (Och sluta för bövelen inte med detta om sexlivet kommer igång igen! Genomskinligt och lusten kommer sjunka som en sten.) Bjud henne på middag. Se henne i ögonen. Ta med henne ut en kväll, ta med en filt och ligg och kolla på stjärnorna. Kanske låter klyschigt men det är något som jag saknar i mitt förhållande till och från som jag känner påverkar min lust. Inte så sugen att ligga med en partner som snarare känns som en bästa vän eller ett syskon. Försök att verkligen ge henne uppmärksamhet, få henne att känna sig älskad och åtrådd. Liksom verkligen SE henne. Inte kolla på henne, utan läs av om hon behöver hjälp med något, prata om något, fråga hur hon mår på riktigt osv. Jag kan känna i mitt förhållande att jag står för väldigt mycket mer "emotionellt arbete". Från att ta hand om den andra personen i vardagen, fråga hur dagen har varit, hur partnern mår, verkligen lyssna osv. Till att det är på mitt intiativ som vi går på bio, går ut och käkar osv. Jag kommer alltid med förslag och även om min partner tycker att det är en bra ide och gärna vill följa med så är det tröttsamt att alltid vara den som tar initiativ och överraskar. Jag vill bli överraskad. Jag vill bli uppvaktad. Jag vill bli sedd och känna mig uppskattad. Till slut tröttnar man på att bara ge och inte få något tillbaka.

    Killar blir ofta väldigt slappa med detta efter en tid i förhållandet. Vilket kanske inte är så konstigt när förälskelsen dalar, men jag skulle säga att det då är konstigt att klaga på att man har för lite sex. Sex för mig med andra är väldigt mycket känslostyrt. Kåt och lust kan jag ha när jag är ensam, och då onanera. Men lust till min partner fungerar i alla fall för mig lite annorlunda. Jag vill känna att jag är viktig för min partner och han vill ha sex med mig för att han älskar mig, för att de är så nära man kan komma. Inte bara för att "tömma". 

    Mer romantik helt enkelt! 

    Men även att göra saker tillsammans ibland. Spela spel, vik tvätt, lyssna på en podcast, bada, baka eller liknande. Lätt att fastna framför tv och film, och såklart även det är mysigt men det kan bli lite långtråkigt i längden. Ta med henne på cykeln och ta ett nattdopp! Var lite spontan och hitta på lite äventyr bara ni ibland.

    Fokusera även mycket på hennes njutning när ni väl har sex. Många killar tror att sex bara är snopp i snippa, vilket i 9/10 inte är skönt för kvinnor som även behöver klitoris-stimuli. Lär dig om vad hon gillar, prova olika, fokusera på klitoris, slicka henne osv. Hennes klitoris är som ditt ollon, men hennes sitter utanpå. Så smek! Men även hals, bröst, rumpa osv. Behandla henne som en gudinna så är det vad du kommer få tillbaka. 

    Vet inte hur ni har det såklart men några tips :) 


    Detta låter ganska "vanligt" som råd.
    Problemet är att vi har en väldigt ansträngd ekonomi. Jag måste handla mina kläder på lidl och div reor.... dessa förslag kostar pengar vi inte har.
    Att ta med henne ut o promenera gör vi ibland.... men det blir inte så avslappnat som man kan önska då vi har begränsade möjligheter med barnomsorg.
    Sen ska det ju tillägas att detta med klyshiga gester skulle nog ringa ganska tomt.
    Varken hon eller jag har sedan starten sett det som annat än ett alternativt sätt att förmedla önskemålet om fornikering?
    Vi har alltid haft en relation byggd på ärlighet, vi säger det vi tänker. På så vis har vi tagit del inte bara av våra kroppar utan även våra  intellekt... något vi båda känner är ett av skälen vi hållt ihop så länge med förhållandevis lite konflikter.
    Men givetvis har jag frågat henne om det är bristen på romantik som är en del av problemet... det lovar hon att det inte är. Hon(och jag) har full förståelse att ett par som oss med åtaganden för jobb, bar och fritidsintressen kommer få lite mindre romantik än andra...men det har ju i vårat fall inte ändrat hur mycket vi älskar varandra?

    Självklart uppvaktar jag henne med smicker och uppmärksamhet. Jag älskar henne och hon är en av de sexigaste varelserna jag vet. Detta förmedlar jag, varje dag.
    Hennes njutning är en förutsättning för min njutning.
    Jag tillhör det gamla gardet av älskare, kommer inte hon i mål...så kommer inte jag i mål. Det hon behöver för att nå dit, förser jag. det är givet. :)
  • New  Dawn
    Anonym (paddy) skrev 2018-09-16 11:41:16 följande:

    Det låter värre än det är, lovar.

    Vi har alltid haft en ganska skämtsam och enl andra ganska hård ton till varandra. Efter 14år så vet vi vad som är skämtsam ton och vad som är allvar. Men jag ser hur du kan missuppfatta det.

    Mjo.... Att Få henne att nå klimax har aldrig varit problemet. Det är liksom en förutsättning för att jag skall uppleva sexet som tillfredställande att hon kommer i mål. Njuter inte hon fullt ut, så njuter inte jag.

    Vi har alltid haft ett rikt sexliv, i många år har vi haft den höga driften som matchar varandras. Att den sen sjunker i otakt lite efter varje barn köpper jag....det kommer mer eller mindre tebax efter ett tag är min erfarenhet.....men efter 3e....ingenting. Nu är sista ungen snart 3. Då oroar jag mig naturligtvis att vi är fast där. Vi har talat om det, hon har beskrivit vad hon behöver fr mig, och jag har levererat(enligt henne) ....Men inget har förändrats?

    Jag vill inte att kvinnan jag älskar skall förlora sin sexualitet, Inget konstigt i det?


    Jag tror det är svårt att skämta om det som blivit ett känsligt problem, så att ni alltid skämtat så tidigare behöver inte betyda att det fungerar på samma sätt nu.

    Självklart jobbigt om hon förlorar sin sexualitet, men helt har hon väl inte förlorat sin sexualitet, eftersom ni nyligen haft sex och hon då kom flera gånger.

    Vad har du för förväntningar på sexlivet och vad har hon för förväntningar? Vad har hon för känslor för erat sexliv?
    Anyone can hate. It costs to love.
  • New  Dawn
    Anonym (paddy) skrev 2018-09-16 11:52:14 följande:

    Vi har ju talat ut om vad hon behöver. Jag har uttryckligen sagt att jag vill inte att hon skall känna sig tvungen att leverera sex av plikt, kan inte betona nog hur tydlig jag varit med det.

    Enligt henne själv så har jag levt upp till de önskemål hon hade om vad som skulle underlätta för henne. Men jag kan ju inte gärna styra vad hon gör efteråt?  Jag har sagt uttryckligen att det får ta den tid hon behöver, sålänge hon fortsätter kommunicera med mig så jag vet om jag levererar eller inte.

    Jag vet inte....kanske "ställde hon upp" för att inte göra mig besviken när jag gjort en ansträngning?  Det är inte vad jag ville....det har det aldrig varit. Hon vet detta.

    Jag är bara väldigt varm helt enkelt, svettas så fort det är varmare än 15+. Läkarna säger att det är inget ovanligt när man håller mycket muskelmassa på sin ram.

    Sen hjälper det ju inte att jag får en klart märkbar erektion av att röra henne mer eller mindre öht? Jag har liksom ingen kontroll över det? Svårt att bortföklara sina önskemål då? 

    "nonchalera mina svällkroppar, det är inte ett krav på sex" är en förklaring som används allt för frekvent. :/


    Även om du SÄGER att hon inte ska ställa upp av plikt kanske känslan av förväntan att hon ska leverera finns.

    Jag, personligen, förstår att det kan bli jobbigt för henne att förhålla sig till ditt stånd, då du vägrar ta emot sex utan att hon är kåt. Hade inte funkat för mig. Att alltid känna att man måste bli riktigt kåt, (för mannens svällkroppar) skulle inte funka för mig heller.
    Anyone can hate. It costs to love.
Svar på tråden Min sabos sexlust har dött totalt