• Bananböjaren

SD gjorde bort sig totalt

SD hade ännu för några månader sedan 22-23% stöd i undersökningarna. Tills valdebatterna började. Nu blev resultatet endast 17,6%. Man lyckades alltså kasta bort över halva det ökade stödet man byggt upp under en hel period i oppositionen. Helt klart bör man lyfta fram SDs töntiga rasistpolitiker mera i media så folk ser vilka våp de är. De har inga argument och viftar med sitt fåniga invandrarkort hela tiden, mycket bra att nedgången har börjat.

Nu väntar fyra år av totalt verkningslöst gnällande i opposition för SD sedan slipper vi nog rasistpartiet.

• Svar på tråden SD gjorde bort sig totalt
  • nihka
    Konstatera skrev 2018-09-24 19:05:38 följande:
    Rätt svårt att slänga ut folk som du inte vet är nazister. Vore rätt odemokratiskt!
    Var någonstanns har du drömt ihop att jag sa att man inte vet eller att man inte vet?

En person som är medlem i en nazistisk grupp och går på nazistiska  sammankomster och sprider nazistisk propaganda är nazist oavsett vad de själva väljer att gå ut med eller svarar på en direkt fråga.
    Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • nihka
    Kapten haddock skrev 2018-09-24 17:48:39 följande:
    Absolut är det så. Det jag syftar på äratt V inte slänger ut kommunisteri motsvarande situation.
    Nä, V är hur mesiga som helst. Förr var uteslutning av personer ur det globala kommunistiska kollektivet ofta detsamma som avrättning eller snällvarianten internering i arbetsläger.
  • Konstatera
    nihka skrev 2018-09-24 19:23:19 följande:

Var någonstanns har du drömt ihop att jag sa att man inte vet eller att man inte vet?

En person som är medlem i en nazistisk grupp och går på nazistiska  sammankomster och sprider nazistisk propaganda är nazist oavsett vad de själva väljer att gå ut med eller svarar på en direkt fråga.

Vilka är dessa kända nazister du tänker på?
  • nihka

SD och den annars så i jämförelse måttliga Åkesson fortsätter att göra bort sig och skäller och gnäller om hur andra borde ha röstat när SDs Björn Söder äntligen åkte ut.

Vad är det för fel med en "kommunist"? Vi hade ju en "nazist" tidigare. Det blir ett bra medel

Eller egentligen bara Björn Söder med sina vidriga utalanden oavsett vad han väljer att officiellt kalla sig. Men du är han borta, Gott så!

https://www.expressen.se/nyheter/val-2018/sd-ledarens-angrepp-pa-alliansen-efter-rostningen/

• nihka
    Konstatera skrev 2018-09-24 20:01:35 följande:
    Vilka är dessa kända nazister du tänker på?
    Åkesson och SD skulle ta fram en vitbok om partiets nazistiska förflutna. Det har gått ett drygt år men det arbetet kom visst av sig. Åkesson sa att han var trygg i att man inte skulle hitta något man inte redan kände till:

"Jag är så pass trygg i mitt partis historia att jag känner mig trygg i att det är inget som vi inte redan vet som kommer att komma fram."
  • Padirac
    Kapten haddock skrev 2018-09-24 20:05:30 följande:
    Ja,avrättningar är ju inteså trevligt. Den som vill ha tillbaka det röstar med fördel på V.
    SDsvansen verkar också gilla mordKräks

www.lag-avtal.se/arbetsratt/mordhot-far-facket-att-krava-utredning-av-sd-besok-6552425

"I mitten av mars protesterade en läkare och flera i vårdpersonalen på Norrlands universitetssjukhus under ett studiebesök av SD-ledaren. Läkaren ansåg sig inte kunna garantera patientsäkerheten under besöket, en åsikt som ledde till mordhot så allvarliga att han fick polisskydd och tvingades lämna sitt hem.

I Skåne utsattes flera undertecknare av uppropet för mordhot. Metro rapporterar att en anställd på akutmottagningen i fredags upptäckte en hotfull lapp på sin bil som stod parkerad nära hemmet. "

• nihka
    Ja,avrättningar är ju inteså trevligt. Den som vill ha tillbaka det röstar med fördel på V.
    Nej, det är inget V förespråkar.
  • Kapten haddock
    nihka skrev 2018-09-24 20:15:27 följande:
    Nej, det är inget V förespråkar.
    Nä, de vill bara avskaffa marknadsekonomin.
  • Padirac
    Kapten haddock skrev 2018-09-24 20:18:23 följande:
    Nä, de vill bara avskaffa marknadsekonomin.
    Så nu har avrättningar likställts med avskaffande av marknadsekonomiDrömmerTomte

• Padirac
    Kapten haddock skrev 2018-09-24 21:27:45 följande:
    Små barn förstår inte ironi har jag hört.
    'Jag bara skojade' alltså - äldsta och nyaste knepet för att slippa st för det man sägerTomte
Svar på tråden SD gjorde bort sig totalt