• Bananböjaren

SD gjorde bort sig totalt

SD hade ännu för några månader sedan 22-23% stöd i undersökningarna. Tills valdebatterna började. Nu blev resultatet endast 17,6%. Man lyckades alltså kasta bort över halva det ökade stödet man byggt upp under en hel period i oppositionen. Helt klart bör man lyfta fram SDs töntiga rasistpolitiker mera i media så folk ser vilka våp de är. De har inga argument och viftar med sitt fåniga invandrarkort hela tiden, mycket bra att nedgången har börjat.

Nu väntar fyra år av totalt verkningslöst gnällande i opposition för SD sedan slipper vi nog rasistpartiet.

• Svar på tråden SD gjorde bort sig totalt
  • Anonym (porokara)
    Padirac skrev 2018-09-18 23:16:34 följande:
    Nu har ju DIck Erixson sagt att filmen inte återspeglar verkligheten utan ger en ensidig bild som inte är sann. Filmen är enligt eniga experter en historieförfalskning och brun propaganda som verkar vara ett försvar av SDs bruna historia och samtid.  
    Kan du inte försöka hålla dig till sanningen? Du är ju själv värre än de Sverigedemokrater du kritiserar.
  • Padirac
    Anonym (porokara) skrev 2018-09-18 23:27:05 följande:
    Kan du inte försöka hålla dig till sanningen? Du är ju själv värre än de Sverigedemokrater du kritiserar.
    Historien är klarlagd, SDs  bruna film är en historieförfalskning, Dick Erikson som är ansvarig utgivare säger att filmen inte är en historisk sanning utan en ensidig bild.

Historiker och erkända experter säger att filmen är en historieförfalskning och propaganda.

Var är lögnerna i dessa saker som du vill påstå inte är sanna då jag lägger fram dem?
  • Anonym (porokara)
    Padirac skrev 2018-09-18 23:31:35 följande:
    Historien är klarlagd, SDs  bruna film är en historieförfalskning, Dick Erikson som är ansvarig utgivare säger att filmen inte är en historisk sanning utan en ensidig bild.

Historiker och erkända experter säger att filmen är en historieförfalskning och propaganda.

Var är lögnerna i dessa saker som du vill påstå inte är sanna då jag lägger fram dem?
    Går alltid att hitta en expert som säger vad som helst. "Expert" är f.ö ingen skyddad tital. Jag kan kalla mig expert om jag vill.
  • KillBill

Det är läskigt när folk blir så indoktrinerade att de tror att det är den politiska propagandan som är sann.

Tino Sanandaji: SD är ett gäng skånsk trash med låg IQ!
  • Padirac
    Anonym (porokara) skrev 2018-09-18 23:39:00 följande:
    Går alltid att hitta en expert som säger vad som helst. "Expert" är f.ö ingen skyddad tital. Jag kan kalla mig expert om jag vill.
    Jag säger då det.

8 historiker och experter på historia och politiks historia sågar filmen och du hävdar att det är struntprat - för att du på något sätt har mer kunskap än de som forskar på området och kallar dig Expert.

Tomte
  • Anonym (porokara)
    KillBill skrev 2018-09-18 23:42:31 följande:

Det är läskigt när folk blir så indoktrinerade att de tror att det är den politiska propagandan som är sann.

Det finns hjälp att få. Vill du ha telefonnummer till "expert"-hjälpen?
  • Anonym (porokara)
    Padirac skrev 2018-09-18 23:43:33 följande:
    Jag säger då det.

8 historiker och experter på historia och politiks historia sågar filmen och du hävdar att det är struntprat - för att du på något sätt har mer kunskap än de som forskar på området och kallar dig Expert.

Tomte
    Nu hävdade jag iof bara att dina inlägg är struntprat och att vem som helst kan hitta en "expert" som säger vad som helst.
  • Padirac
    Anonym (porokara) skrev 2018-09-18 23:49:54 följande:
    Nu hävdade jag iof bara att dina inlägg är struntprat och att vem som helst kan hitta en "expert" som säger vad som helst.
    Så du menar att de 8 experterna i DNs artikel om SDs bruna film har rätt?
  • Anonym (porokara)
    Padirac skrev 2018-09-18 23:51:06 följande:
    Så du menar att de 8 experterna i DNs artikel om SDs bruna film har rätt?
    De är väl som alla andra. Några rätt och några fel.
  • Padirac
    Anonym (porokara) skrev 2018-09-18 23:56:13 följande:
    De är väl som alla andra. Några rätt och några fel.
    Så du har ingen åsikt om vad de sa i sak? kan du säga vad de hade fel i?
Svar på tråden SD gjorde bort sig totalt