• Anonym (Ånger)

Vill behålla barnet

Nån som varit privatsurrogat?

Gick med på att bära fram ett barn åt två vänner, men nu när jag är gravid så känner jag bara panik.... Jag vill behålla barnet, jag kommer inte klara av det här....

Snälla hjälp, vad ska jag göra!? Abort? Men det känns bara fel, jag vill ju ha barnet :( har de några rättigheter till barnet? Vågar inte berätta för nån :(

• Svar på tråden Vill behålla barnet
  • Zoegazz

Ts, jag antar att du är full av hormoner och att det är pga det du resonerar som du gör. Detta låter i mina öron helt galet. Detta är dina vänners barn, inte dina. Det måste vara en mardröm för dem att du beter dig såhär. Dags att bete sig som en vuxen och hålla vad du lovat. Det är deras barn. Usch.

• Anonym (På riktigt)

ts: Hur kan du ens fundera på att behålla barnen som dina? Helt absurt.

• Anonym (l)
    Anonym (Ånger) skrev 2018-09-28 15:49:15 följande:

Hade tid för abort igår, men klarade inte av att genomföra det, men vet inte om jag vågar behålla heller... Vettskrämd för vad de kan göra då...

Hur har det gått?
  • Anonym (js)
    Anonym (l) skrev 2018-10-25 10:15:18 följande:
    Hur har det gått?
    Undrar detsamma.
  • Anonym (Jill)
    Zoegazz skrev 2018-10-25 05:44:09 följande:

Ts, jag antar att du är full av hormoner och att det är pga det du resonerar som du gör. Detta låter i mina öron helt galet. Detta är dina vänners barn, inte dina. Det måste vara en mardröm för dem att du beter dig såhär. Dags att bete sig som en vuxen och hålla vad du lovat. Det är deras barn. Usch.

Håller med!
  • Anonym (Ånger)

Jag behöll barnen.

• Anonym (Mamma Klara)
    Anonym (Ånger) skrev 2018-10-25 12:55:41 följande:

Jag behöll barnen.

Förstår att du inte har gjort någon abort, men tänker du behålla barnen själv eller fortsätta planen att endast föda dem och lämna över till "föräldrarna"?
  • Anonym (Ånger)
    Anonym (Mamma Klara) skrev 2018-10-25 13:05:13 följande:

Förstår att du inte har gjort någon abort, men tänker du behålla barnen själv eller fortsätta planen att endast föda dem och lämna över till "föräldrarna"?

Jag kommer behålla dem.
  • Anonym (Stjäla ett barn)
    Anonym (Ånger) skrev 2018-10-25 13:19:27 följande:

Jag kommer behålla dem.

Hoppas du kan leva med det beslutet. Barnen kommer hata dig när dom får reda på att du stulit deras familj och rötter från dom.
  • Miss Skywalker
    Anonym (Ånger) skrev 2018-10-25 13:19:27 följande:
    Jag kommer behålla dem.
    Biologiskt är barnen hennes. Varför vill du ha ngn annans barn? Kan du inte få egna? Rätt fräckt att ha en överenskommelse och sedan stjäla någon annans barn. Hur ska du förklara det för barnen när de blir större? För tro mig barnen kommer vilja träffa sin riktiga mamma..
Svar på tråden Vill behålla barnet