• enmanmedskägg

Kan vi prata om s.k "incels"

Om jag har förstått begreppet rätt så är s.k "incels" ofrivilligt oknullade pojkar/män, som är arga på samhället och kvinnor i synnerhet för att de inte får ligga. 

Detta leder till att de vill våldta alla kvinnor och/eller begå andra våldsamma handlingar. 

Ett exempel i den här videon: www.facebook.com/julia.ekberg.5/videos/10215406978080283/

Så, istället för att klippa sig, kamma ansiktet och skaffa sig en personlighet så ska ilskan tas ut på resten av samhället? 

Hur ska vi hantera dessa jättebebisar?

• Svar på tråden Kan vi prata om s.k "incels"
  • Anonym (Träna)
    poppa01 skrev 2018-11-13 21:17:36 följande:
    du vet ingenting om mig. japp jag har  styrketränat.

jag har 100 fysiska defekter, att träna raderar inga defekter
    Har du några siffror? Vad tar du i benböj tex?
    Nej, att träna raderar inga defekter, men det är gång på gång bevisat att det har hundratals positiva effekter på kropp och själ så det finns inga anledningar att inte göra det. Inga. 
  • Anonym (anonym)
    poppa01 skrev 2018-11-13 21:06:16 följande:
    att vara ledsen över att vara ensam hela livet är inte detsamma som att hata kvinnor och att våldtas.

du har ingen anning om hur  det känns att vara ensam livet ut, nästan alla får ligga och träffar en partner förutom just du, den känslan suger.

jag har klippt mig, kammat mig och försökt skaffat mig en personlighet, varför är jag fortfarande helt ointresant? därför att man kan vara för ful för att få ligga.
    Fast vem kan säga att man är ensam livet ut förrän innan man är väldigt gammal och kan titta tillbaka?
    Fanns någon man som ägnade 10-15 år åt att sitta på forum och att klaga över sitt singelliv och kräsna kvinnor att  han inte fick ett jobb inom det han utbildat sig till nu kring 45 år är han gift sedan några år har en anställning och köpt villa.
  • Ascendere

För övrigt tycker jag det är bra att kvinnlig hypergami och nackdelarna med fri  sexualitet nu börjar diskuteras på allvar. 

Det får långt mer vittgående konsekvenser för hela samhället än man kunde tänka sig på 60-talet, sociologin har verkligen gått framåt på området. 

En sådan bieffekt är det sk cuckolding-fenomenet som man ser väldigt många trådar om här på forumet. 

• poppa01
    Anonym (Träna) skrev 2018-11-13 21:21:20 följande:
    Har du några siffror? Vad tar du i benböj tex?
    Nej, att träna raderar inga defekter, men det är gång på gång bevisat att det har hundratals positiva effekter på kropp och själ så det finns inga anledningar att inte göra det. Inga. 
    Klarade 130 kg när jag vägde runt 75 kg. Men vad spelar det för roll? Jag har som sagt 100+ fysiska defekter och lågt iq, oavsett hur vältränad jag är så kommer jag ändå vara deformed och dum i huvudet, varför skulle någon kvinna vilja vara med en kille som är deformad och dum i huvudet? du har ju ingen kontakt med verkligheten.
  • poppa01
    Anonym (anonym) skrev 2018-11-13 21:22:05 följande:
    Fast vem kan säga att man är ensam livet ut förrän innan man är väldigt gammal och kan titta tillbaka?
    Fanns någon man som ägnade 10-15 år åt att sitta på forum och att klaga över sitt singelliv och kräsna kvinnor att  han inte fick ett jobb inom det han utbildat sig till nu kring 45 år är han gift sedan några år har en anställning och köpt villa.
    därför att om man är deformed, har lågt iq och är 28 år och blivit nobbad av tusen kvinnor så fattar man att man aldrig kommer träffa någon, det är orealistiskt.

ja, tragiskt med män som bölar på internetforum utan att ta tag i sitt liv, det stämmer dock inte in på mig, jag har ett jobb och egen lägenhet. och kul för han att han är gift, det kommer dock aldrig hända mig, jag är brutalt ful, du hade fattat om du såg mig, tvivlar starkt på att han var lika ful som mig.

• Anonym (anonym)
    poppa01 skrev 2018-11-13 21:30:50 följande:
    Klarade 130 kg när jag vägde runt 75 kg. Men vad spelar det för roll? Jag har som sagt 100+ fysiska defekter och lågt iq, oavsett hur vältränad jag är så kommer jag ändå vara deformed och dum i huvudet, varför skulle någon kvinna vilja vara med en kille som är deformad och dum i huvudet? du har ju ingen kontakt med verkligheten.
    Har du lågt IQ har du rätt till daglig verksamhet och där finns det singeltjejer som säkert kan vara intresserade av dig för det är ju så att de flesta bildar par med någon som är på samma nivå 
  • Anonym (Träna)
    poppa01 skrev 2018-11-13 21:35:00 följande:
    därför att om man är deformed, har lågt iq och är 28 år och blivit nobbad av tusen kvinnor så fattar man att man aldrig kommer träffa någon, det är orealistiskt.

ja, tragiskt med män som bölar på internetforum utan att ta tag i sitt liv, det stämmer dock inte in på mig, jag har ett jobb och egen lägenhet. och kul för han att han är gift, det kommer dock aldrig hända mig, jag är brutalt ful, du hade fattat om du såg mig, tvivlar starkt på att han var lika ful som mig.
    Man blir ju smått nyfiken, ser du ut som Elefantmannen eller vad är det frågan om? 
  • poppa01
    Ascendere skrev 2018-11-13 21:23:59 följande:

För övrigt tycker jag det är bra att kvinnlig hypergami och nackdelarna med fri  sexualitet nu börjar diskuteras på allvar. 

Det får långt mer vittgående konsekvenser för hela samhället än man kunde tänka sig på 60-talet, sociologin har verkligen gått framåt på området. 

En sådan bieffekt är det sk cuckolding-fenomenet som man ser väldigt många trådar om här på forumet. 

det borde inte ens diskuteras detta. att kvinnor inte vill ha män som är dumma i huvudet, har social fobi, är fula etc är synt förnuft och bra för samhälls utvecklingen. de män som mår dåligt över ensamheten kan ta antidepressiva, det hjälpte verkligen mig, det dödade min sexlust och längtan efter en partner .
  • poppa01
    Anonym (anonym) skrev 2018-11-13 21:35:41 följande:
    Har du lågt IQ har du rätt till daglig verksamhet och där finns det singeltjejer som säkert kan vara intresserade av dig för det är ju så att de flesta bildar par med någon som är på samma nivå 
    jag har redan testat detta, det var min psykolog som skicka mig dit. ingen ville prata med mig, även på daglig verksamhet var jag utanför lol.

• poppa01
    Anonym (Träna) skrev 2018-11-13 21:36:11 följande:
    Man blir ju smått nyfiken, ser du ut som Elefantmannen eller vad är det frågan om? 
    nej, jag är ful på mitt sätt. man måste inte se ut som elefantmannen för att anses vara brutalt ful. jag är tveklöst 1 av tio på utseendeskalan.
Svar på tråden Kan vi prata om s.k "incels"