Kermit1561 skrev 2018-11-14 09:58:30 följande:
Nej det är inte många som hävdar att det är en rättighet. Det är några få högljudda och de används som ursäkt för att skita i alla dem som faktiskt vill föra en vettig diskussion.
Det är människor som du som hindrar en produktiv diskussion genom att hela tiden lyfta upp de få extremaste fallen i stället för att fokusera på de vettiga.
Det är iofs inget unikt för detta, oavsett om man diskuterar incels, islam, Jordan P eller feminism så är det de extrema som får uppmärksamhet.
Nej jag, och andra, hindra inte diskussionen bara för att man inte vinklar den på det sättet du vill att det skall vinklas på.
Sedan så är det rätt så dumt gjort av dig att säga att "andra hindrar diskussionen".. Vad gör du själv för att lösa problemet? Inte ett skit, du lägger ju inte ens ett förslag.
Sedan så väljer du att slänga skit på andra när du inte får det förväntade svaret ocjh försöker med "sådan som du hindra ju en produktiv diskussion".
Du själv bidra knappast till en produktiv diskussion när du skriver jag citera dig och dina egna ord.
Kermit1561 skrev 2018-11-14 08:31:21 följande:
Vad spelar det för roll om det är en mänsklig rättighet eller inte? Folk mår dåligt av det och det är skäl nog för att försöka göra något åt det.
(slut citat)
Precis samma logik som feminister har har du, de bara slänger ur sig "det är skäl nog att göra något åt problemet", men likt DIG så lägger de inga egna förslag på lösningar. Så du uppmuntra ju knappast att ha en konstruktiv diskussion.
Så du kan ju skaka hand med närmsta radikalfeminist, ni är ju lika pissdåliga på att komma med egna förslag och inbillar er båda att det räcket med att säga "något måste göras åt problemet" och tror att det skall ge en konstruktiv diskussion.
Men jag förväntar mig inte att du skall förstå detta enkla.