• Anonym (Tjej)

Gillar att få smisk

Har just upptäckt att jag tänder oerhört mycket på smisk. Finns det fler än mig som gillar det? Beskriv gärna hur ni gillar det och hur ni brukar få det!

Hur många män gillar att smiska?

• Svar på tråden Gillar att få smisk
  • smeden75
    Anonym (Tjej) skrev 2019-01-06 19:24:38 följande:

Jo. Fantiserar om hur han sitter på en stol och inspekterar min nakna kropp när jag står framför honom och kollar ned i golvet. Han ber mig hämta hårborsten och följer med blicken när jag måste gå och hämta den, och frågar mig sedan saker när jag kommer tillbaka som -vad kommer hända med dig nu?- och -du vet mycket väl att du behöver det här-.

Ooh, jag vill ha smisk så gärna! Av en man som har koll och vet vad han gör!

Som sagt bara att pm:a =)
  • smeden75
    smeden75 skrev 2019-01-07 08:46:45 följande:

Som sagt bara att pm:a =)

Det verkar ju inte Var helt ovanligt bland men att vilja ge smisk.. Du kommer defenetivt hitta nån =)
  • Anonym (Spanky)
    smeden75 skrev 2019-01-07 08:48:00 följande:

Det verkar ju inte Var helt ovanligt bland men att vilja ge smisk.. Du kommer defenetivt hitta nån =)

Ger kanske till rätt kvinna. Inte vem som helst
  • Anonym (risbastu)
    Anonym (Tjej) skrev 2019-01-06 19:24:38 följande:
    Jo. Fantiserar om hur han sitter på en stol och inspekterar min nakna kropp när jag står framför honom och kollar ned i golvet. Han ber mig hämta hårborsten och följer med blicken när jag måste gå och hämta den, och frågar mig sedan saker när jag kommer tillbaka som -vad kommer hända med dig nu?- och -du vet mycket väl att du behöver det här-.

Ooh, jag vill ha smisk så gärna! Av en man som har koll och vet vad han gör!
    Det låter faktiskt som att det vore nyttigt för dig att få gå ut i skogen och skära ett ris till din egen stjärt. Sedan kan du ju fundera på ditt uppförande medan du avlövar och binder ihop det.
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (risbastu) skrev 2019-01-07 23:31:50 följande:

Det låter faktiskt som att det vore nyttigt för dig att få gå ut i skogen och skära ett ris till din egen stjärt. Sedan kan du ju fundera på ditt uppförande medan du avlövar och binder ihop det.

Inte ris helst. Det har jag hört svider alldeles för mycket
  • smeden75
    Anonym (Tjej) skrev 2019-01-08 00:52:06 följande:

Grejen för mig med smisk är när jag använder min egna handflata att jag får känna huden och att jag lättare kan av göra hur hårt jag ska slå.. Sen kan man ömsom smeka ömsom smiska
  • Anonym (Lennart)
    Underhill skrev 2019-01-06 17:50:21 följande:

Läckert:)
    Jag vill träffa dig min sköna man och låta min fasta hand ta hand om din rumpa. Jag läser allt du skriver och jag kommer efter dig. Min kropp är inoljad och jag är redo för dig....
  • Anonym (Lennart)
    Underhill skrev 2019-01-06 17:50:21 följande:

Läckert:)
    Jag och Magnus försöker skriva till dig. Det var länge sedan du skrev i våran grupp om nakna män på fl.
  • Anonym (risbastu)
    Det kan vara varning nog att ha fått förbereda det. ;) Handflatan eller borsten räcker långt.
  • Anonym (Rödatjärt)

Det toksvider bara om det ges hört. Om man är försiktigt och smiskar lätt får man en snällare sveda som i alla fall för mig är väldigt erotisk. Jag har t.om fått orgasm ett par gånger av det. Fast om det är bestraffningssmisk man är ute efter ja då undrar jag hur många som kan ta emot en hård risbastu det utan att tjuta, jag kan det inte. Men det har sin tjusning också fast det är som tidigare sagt inget för nybörjare.
Svar på tråden Gillar att få smisk