Gillar att få smisk
Har just upptäckt att jag tänder oerhört mycket på smisk. Finns det fler än mig som gillar det? Beskriv gärna hur ni gillar det och hur ni brukar få det!
Hur många män gillar att smiska?
Har just upptäckt att jag tänder oerhört mycket på smisk. Finns det fler än mig som gillar det? Beskriv gärna hur ni gillar det och hur ni brukar få det!
Hur många män gillar att smiska?
Vad tråkigt att hon inte gillar det. Hur fantiserar du om att ge vardags-smisk?
Alltså att ge en kvinna smisk som vill ha det är ju så het. Jag brukar tillsammans med kvinnan sätta upp regler i hur hon ska uppföra sig mot mig och missköter hon sig så blir det blandannat smisk. Sedan kan det ju blir andra bestraffningar med det beror ju på hur hon vill ha det ???? och vad jag anser är ett bra straff för tillfället
Alltså att ge en kvinna smisk som vill ha det är ju så het. Jag brukar tillsammans med kvinnan sätta upp regler i hur hon ska uppföra sig mot mig och missköter hon sig så blir det blandannat smisk. Sedan kan det ju blir andra bestraffningar med det beror ju på hur hon vill ha det ???? och vad jag anser är ett bra straff för tillfället
Jag!
Jag är kvinna och får smisk ibland av min man. Tyvärr har vi småbarn nu så det blir så sällan
Hur?
Inte i samband med sex uteslutande, eller i alla fall inte bara.
Mer som en del i ett dominans-spel i vardagen vid nåt enstaka tillfälle när hon varit en dålig och slarvig sambo exempelvis. Slarvat lite med hushållsarbetet el nåt sånt..
Med öppen handflata mot bar rumpa, gärna ganska hårt.
Det kan vara som bestraffning och då gör jag hennes rumpa riktigt röd och öm, eller bara för upphetsningen med enstaka slag före eller under sex.
Jag!
Jag är kvinna och får smisk ibland av min man. Tyvärr har vi småbarn nu så det blir så sällan