• Anonym (Tjej)

Gillar att få smisk

Har just upptäckt att jag tänder oerhört mycket på smisk. Finns det fler än mig som gillar det? Beskriv gärna hur ni gillar det och hur ni brukar få det!

Hur många män gillar att smiska?

• Svar på tråden Gillar att få smisk
  • Anonym (Gunnar)
    smeden75 skrev 2019-01-03 14:53:58 följande:
    Ha ha vi verkar ju vara en hel del här inne som gillar samma sak som du.. Bara pm:a ju
    Jag tycker om att smiska på grabbars rumpor. Dig skulle jag vilja smaka på.
  • smeden75
    Anonym (Gunnar) skrev 2019-01-04 17:12:03 följande:

Jag tycker om att smiska på grabbars rumpor. Dig skulle jag vilja smaka på.

Ha ha ha ha ha ha ha..
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (Spankdabutt) skrev 2019-01-04 11:25:21 följande:

Precis som jag trodde, härligt! Du vet väl när du varit stygg och fått smisk, så måste det kontrolleras att det inte är någon som blivit våt av bestraffningen! Det måste i så fall också behandlas ;)

Mm det vet jag :)
  • Anonym (Tjej)
    smeden75 skrev 2019-01-04 14:10:16 följande:

Ja och håller man på att retas och inte kan ligga stilla, då kanske man måste tom bindas eller hållas fast extra hårt. Smeder är starka av sig!

Då skulle jag verkligen försöka att hålla mig tyst och stilla, men om jag känner mig själv rätt så hade jag nog ändå inte gjort det haha. Om jag ska vara ärlig så hade jag skämts om jag inte skötte mig.. Tycker det är nog skämmigt ibland att få smisk, iallafall i början, sen tar kåtheten och smärtan över så jag glömmer bort hur skämmigt det är!
  • älskamigmucho

Är svag för smisk o pisk o sånt. Min erfarenhet är att män brukar gilla att smiska. Jag kan vilja ha mer avancerat än bara smisk på stjärt bröst etc men det kanske inte är för alla så jag anpassar mig såklart efter partner. Allt från daskande då han tar mig bakifrån till långa rollspel där jag får rejält med spö...

• ManiLund
    älskamigmucho skrev 2019-01-05 08:37:26 följande:

Är svag för smisk o pisk o sånt. Min erfarenhet är att män brukar gilla att smiska. Jag kan vilja ha mer avancerat än bara smisk på stjärt bröst etc men det kanske inte är för alla så jag anpassar mig såklart efter partner. Allt från daskande då han tar mig bakifrån till långa rollspel där jag får rejält med spö...

Vad är för mer avancerade former av fysisk aga du vill ha och fantiserar om?
  • smeden75
    Anonym (Tjej) skrev 2019-01-04 23:53:30 följande:

Då skulle jag verkligen försöka att hålla mig tyst och stilla, men om jag känner mig själv rätt så hade jag nog ändå inte gjort det haha. Om jag ska vara ärlig så hade jag skämts om jag inte skötte mig.. Tycker det är nog skämmigt ibland att få smisk, iallafall i början, sen tar kåtheten och smärtan över så jag glömmer bort hur skämmigt det är!

Jasså så du skulle vara lydig men ändå lite trotsig =)..

Ähh det är väl inget att skämmas över... Man gillar ju det man gillar... Kåtheten brukar få en att glömma saker =)
  • Underhill
    älskamigmucho skrev 2019-01-05 08:37:26 följande:

Trevligt :)
    E vi överens så kör vi
  • älskamigmucho

Har nog aldrig mött en man som inte velat piska en kvinna i sängen

Svar på tråden Gillar att få smisk