Gillar att få smisk
Har just upptäckt att jag tänder oerhört mycket på smisk. Finns det fler än mig som gillar det? Beskriv gärna hur ni gillar det och hur ni brukar få det!
Hur många män gillar att smiska?
Har just upptäckt att jag tänder oerhört mycket på smisk. Finns det fler än mig som gillar det? Beskriv gärna hur ni gillar det och hur ni brukar få det!
Hur många män gillar att smiska?
Jag älskar känslan att vara ug men även utelämnad. Sedan är det något speciellt med smisk. Känslan att vara den olydiga flickan som blir straffad. Missförstå inte, jag är emot all form av aga mot barn men barn har straffats så, även äldre (läste nånstans att Britt Ekland fick en risbastu över sin pappas knän som 17-åring, kan fantisera om hur det kändes hur fel det än var).
Dessutom kan man nästan tycka att kvinnans skinkor är som gjorda att få smisk, eller hur?
Jag tror nog det finns män som gillar det, så det räcker för de kvinnor som vill ha det.
I slutändan handlar det om annat som gör att både kvinnor och män inte finner sin match.
Det lät intressant. Ibland skulle det nog vara bra att få även om det gör lite ont :)
Skulle det vara bra att få? :)
Ja.. Alltså för mig, för att korrigera något, exempelvis ett beteende.
Min nuvarande kk lägger mig över hans knä när han sitter på sängkanten. Sedan tar han ett fast grepp om mitt hår och beordrar mig att ömsom lyfta rumpan för att möta hans slag. Lyder jag inte blir det hårdare. Däremellan smeker han. Han kan även lyfta handen och låtsas slå för att se min reaktion men stoppa en cm ovanför skinkorna. För att i nästa slag smiska på riktigt. Jag får inte vara förberedd :) han kan även hålla fast mina händer på ryggen när jag ligger så.
Finns inget som tänder mig mer! En annan snubbe sa bara till mig att jag kollat för mycket på film när jag försökte få honom att hålla fast mig så det gäller att hitta likasinnade
Ja.. Alltså för mig, för att korrigera något, exempelvis ett beteende.
Smiskar gärna om så önskas. Ett trevligt inslag när det tillför något och gillas.
Min nuvarande kk lägger mig över hans knä när han sitter på sängkanten. Sedan tar han ett fast grepp om mitt hår och beordrar mig att ömsom lyfta rumpan för att möta hans slag. Lyder jag inte blir det hårdare. Däremellan smeker han. Han kan även lyfta handen och låtsas slå för att se min reaktion men stoppa en cm ovanför skinkorna. För att i nästa slag smiska på riktigt. Jag får inte vara förberedd :) han kan även hålla fast mina händer på ryggen när jag ligger så.
Finns inget som tänder mig mer! En annan snubbe sa bara till mig att jag kollat för mycket på film när jag försökte få honom att hålla fast mig så det gäller att hitta likasinnade
För att det akule göra dig kåt, eller för att du skulle behöva det?