• Anonym (Tjej)

Gillar att få smisk

Har just upptäckt att jag tänder oerhört mycket på smisk. Finns det fler än mig som gillar det? Beskriv gärna hur ni gillar det och hur ni brukar få det!

Hur många män gillar att smiska?

• Svar på tråden Gillar att få smisk
  • DanneD
    älskamigmucho skrev 2019-01-05 14:30:08 följande:

Har nog aldrig mött en man som inte velat piska en kvinna i sängen

Jag känner det samma. Blir kvinnan kåt av det är det ju bara till det bättre för mig oftast också ;)
    En man med bra skägg och tatueringar. Kvinnor och rumpor är det bästa jag vet. Skicka PM så kan vi snacka om vad som helst.
  • Anonym (Tjej)
    smeden75 skrev 2019-01-05 12:58:45 följande:

Jasså så du skulle vara lydig men ändå lite trotsig =)..

Ähh det är väl inget att skämmas över... Man gillar ju det man gillar... Kåtheten brukar få en att glömma saker =)

• Anonym (Tjej)
    smeden75 skrev 2019-01-05 12:58:45 följande:

Jasså så du skulle vara lydig men ändå lite trotsig =)..

Ähh det är väl inget att skämmas över... Man gillar ju det man gillar... Kåtheten brukar få en att glömma saker =)

Jag skäms inte för att jag gillar det. Tycker det är skämmigt ibland att ligga över knät och få smisk, det påminner mig bara om hur stygg jag är..
  • Anonym (Mmm)
    Anonym (Tjej) skrev 2019-01-02 11:20:23 följande:
    Det hade jag nog gillat. Fast jag vet ju inte, har bara fått smisk få antal gånger.

Oj, beskriva min rumpa? Haha vad svårt! Men jag kan absolut berätta att jag fått komplimanger av vissa killar för den. Är ganska nätt annars och har en smal midja så jag antar att rumpan sticker ut lite extra.

Vad kul att du gillar att dominera :)
    Jaså, svältfödd på smisk..? Vad ska vi göra åt det?

Haha kan förstå det. Mmm härligt att du är nätt. Det älskar jag. Om din rumpa sticker ut extra, är den kanske putig och rund...?

Mmm det är väldigt tändande :). Såg att du gillade analt också. Det har jag aldrig testat men vill hemskt gärna... 
  • Underhill
    Anonym (Tjej) skrev 2019-01-06 13:14:44 följande:
    Jag skäms inte för att jag gillar det. Tycker det är skämmigt ibland att ligga över knät och få smisk, det påminner mig bara om hur stygg jag är..

Läckert:)
    E vi överens så kör vi
  • smeden75
    Anonym (Tjej) skrev 2019-01-06 13:14:44 följande:

Jag förstår precis.. Men det blir ju ytterligare en nivå i kåtheten =)
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (Mmm) skrev 2019-01-06 16:17:53 följande:

Jaså, svältfödd på smisk..? Vad ska vi göra åt det?

Haha kan förstå det. Mmm härligt att du är nätt. Det älskar jag. Om din rumpa sticker ut extra, är den kanske putig och rund...?

Mmm det är väldigt tändande :). Såg att du gillade analt också. Det har jag aldrig testat men vill hemskt gärna... 

Det skulle jag absolut säga att jag är, tyvärr..Jaa, vad hade du gjort med mig om du fick bestämma? :) haha smisk på stjärten såklart men hur?

Ja den är rund och go.

Analt är helt underbart!
  • Anonym (Tjej)
    smeden75 skrev 2019-01-06 18:39:15 följande:

Jag förstår precis.. Men det blir ju ytterligare en nivå i kåtheten =)

Jo. Fantiserar om hur han sitter på en stol och inspekterar min nakna kropp när jag står framför honom och kollar ned i golvet. Han ber mig hämta hårborsten och följer med blicken när jag måste gå och hämta den, och frågar mig sedan saker när jag kommer tillbaka som -vad kommer hända med dig nu?- och -du vet mycket väl att du behöver det här-.

Ooh, jag vill ha smisk så gärna! Av en man som har koll och vet vad han gör!
  • Anonym (Mmm)
    Anonym (Tjej) skrev 2019-01-06 19:12:32 följande:
    Det skulle jag absolut säga att jag är, tyvärr..Jaa, vad hade du gjort med mig om du fick bestämma? :) haha smisk på stjärten såklart men hur?

Ja den är rund och go.

Analt är helt underbart!
    Jag berättar gärna, men det skulle innefatta sex. Det känns lite för personligt att skriva här för alla. För övrigt har jag sett att såna inlägg ibland tas bort av ansvariga för sidan. Så du kanske kan maila istället. Mysigast heter jag här :).
  • Anonym (Mmm)
    Anonym (Johan) skrev 2019-01-06 21:07:44 följande:
    Jag ska absolut maila till Mysigaste.
    Jag smiskar män på rumpan, nästan alla i tråden.
    Det är bara män som är inoljade som får skriva till andra män här.
    Ta dina piller.
Svar på tråden Gillar att få smisk