• Anonym (Tjej)

Gillar att få smisk

Har just upptäckt att jag tänder oerhört mycket på smisk. Finns det fler än mig som gillar det? Beskriv gärna hur ni gillar det och hur ni brukar få det!

Hur många män gillar att smiska?

• Svar på tråden Gillar att få smisk
  • smeden75
    Anonym (Tjej) skrev 2019-01-03 16:38:54 följande:

Om jag blir! Jag är i mina absolut bästa år, snygg och fräsch med en sån fruktansvärd sexdrift. Haha vet inte vars jag ska ta vägen snart

Kom så ska du få lite smisk.... =)
  • Anonym (Tjej)
    smeden75 skrev 2019-01-03 17:10:27 följande:

Kom så ska du få lite smisk.... =)

Hemskt gärna! :)
  • smeden75
    Anonym (Tjej) skrev 2019-01-03 20:20:10 följande:

Hemskt gärna! :)

Din lilla retsticka... Du skulle behövas läggas upp över knät och få rumpan smiskad
  • villbusa

Ja det kan vara läckert att smiska lite när man märker att tjejen tänder på det. Inte så mycket erfarenhet.. men utforskar gärna mer!!

• Anonym (Tjej)
    smeden75 skrev 2019-01-03 22:47:54 följande:

Din lilla retsticka... Du skulle behövas läggas upp över knät och få rumpan smiskad

Hehe.. oj säger du det. Jag kanske kan vara en liten retsticka ibland :) och skulle nog behöva få rumpan smiskad!
  • Anonym (Spankdabutt)
    Anonym (Tjej) skrev 2019-01-03 16:38:54 följande:

Om jag blir! Jag är i mina absolut bästa år, snygg och fräsch med en sån fruktansvärd sexdrift. Haha vet inte vars jag ska ta vägen snart

Precis som jag trodde, härligt! Du vet väl när du varit stygg och fått smisk, så måste det kontrolleras att det inte är någon som blivit våt av bestraffningen! Det måste i så fall också behandlas ;)
  • ManiLund
    Anonym (Tjej) skrev 2019-01-04 09:20:57 följande:
    Hehe.. oj säger du det. Jag kanske kan vara en liten retsticka ibland :) och skulle nog behöva få rumpan smiskad!
    Den där retsamma lilla rumpan...var finns den nånstans?
  • smeden75
    Anonym (Tjej) skrev 2019-01-04 09:20:57 följande:

Ja och håller man på att retas och inte kan ligga stilla, då kanske man måste tom bindas eller hållas fast extra hårt. Smeder är starka av sig!
  • Anonym (Gunnar)
    ödmjukman skrev 2019-01-04 16:10:18 följande:

Mmm att ge smisk är sååå underbart...

mmmm då är jag redo att ge dig lite smisk.
Svar på tråden Gillar att få smisk