• Anonym (Tjej)

Gillar att få smisk

Har just upptäckt att jag tänder oerhört mycket på smisk. Finns det fler än mig som gillar det? Beskriv gärna hur ni gillar det och hur ni brukar få det!

Hur många män gillar att smiska?

• Svar på tråden Gillar att få smisk
  • Anonym (Tjej)
    Arjahi skrev 2019-01-03 05:58:44 följande:

Du får helt enkelt satsa på att finna någon likasinnad, så du kan leva ut dina lustar. Livet är för kort för att spillas bort.

Men alltså hur finner man en sådan?
  • Anonym (Tjej)
    Underhill skrev 2019-01-03 07:21:13 följande:

Smiskar gärna om så önskas. Ett trevligt inslag när det tillför något och gillas.

Vad bra! Varför smiskar du gärna? Gillar du att vara dominant? :)
  • Underhill
    Anonym (Tjej) skrev 2019-01-03 12:17:06 följande:
    Vad bra! Varför smiskar du gärna? Gillar du att vara dominant? :)

Den dominerande känslan är absolut med i bilden.
    E vi överens så kör vi
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (Mjm) skrev 2019-01-03 06:15:16 följande:

Min nuvarande kk lägger mig över hans knä när han sitter på sängkanten. Sedan tar han ett fast grepp om mitt hår och beordrar mig att ömsom lyfta rumpan för att möta hans slag. Lyder jag inte blir det hårdare. Däremellan smeker han. Han kan även lyfta handen och låtsas slå för att se min reaktion men stoppa en cm ovanför skinkorna. För att i nästa slag smiska på riktigt. Jag får inte vara förberedd :) han kan även hålla fast mina händer på ryggen när jag ligger så.

Finns inget som tänder mig mer! En annan snubbe sa bara till mig att jag kollat för mycket på film när jag försökte få honom att hålla fast mig så det gäller att hitta likasinnade

Åh vad sexigt det lät! Älskar män som kan ta i lite :) händerna bakom ryggen är ett måste om jag ska bli smiskad, är inte alls samma känsla om jag får ha dem fritt!
  • ManiLund
    Anonym (Tjej) skrev 2019-01-03 12:22:13 följande:
    Åh vad sexigt det lät! Älskar män som kan ta i lite :) händerna bakom ryggen är ett måste om jag ska bli smiskad, är inte alls samma känsla om jag får ha dem fritt!
    Hör av dig på PM om du finns nere i Skåne.
  • Anonym (Mjm)

Jag lovar dig, kan vara lika hett att inte ha dem på ryggen om han är tillräckligt bestämd och man blir beordrad att ligga still i knät ;)
  • Anonym (Spankdabutt)

Du blir väl inte uppeggad av att läsa dessa förslag?

;)
  • smeden75
    Anonym (Tjej) skrev 2019-01-03 12:15:57 följande:

Men alltså hur finner man en sådan?

Ha ha vi verkar ju vara en hel del här inne som gillar samma sak som du.. Bara pm:a ju
  • Anonym (Spanky)
    Anonym (Tjej) skrev 2019-01-03 12:15:01 följande:

Både och. Behöva när jag är olydig och gärna innan sex som förspel också.

Mm.. You could be my girlfrend..
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (Spankdabutt) skrev 2019-01-03 14:46:40 följande:

Du blir väl inte uppeggad av att läsa dessa förslag?

;)

Om jag blir! Jag är i mina absolut bästa år, snygg och fräsch med en sån fruktansvärd sexdrift. Haha vet inte vars jag ska ta vägen snart
Svar på tråden Gillar att få smisk