• erikaABC

Hur ofta duschar du?

Hur ofta duschar du?
    Skriv gärna en kommentar om varför du duschar så ofta som du gör,

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur ofta duschar du?
  • Gizmo

Jag duschar varje kväll, bra avslutning på dagen med en varm dusch!

• Anonym (inget lukt sinne.)

Därför duchar jag varje dag. jag tror att jag alltid luktar illa. Men om man duchar varje dag och tvättar sig, så kan man väl inte lukta illa?

• Anonym (Max)

Duschar varannan dag ungefär. Ibland kan jag hoppa över med. Tycker egentligen det är överdrivet hur ofta många duschar idag. Otroligt slöseri med vatten.

• Anonym (q)
    Anonym (p) skrev 2019-01-03 01:57:55 följande:

Börjar du inte lukta då?

nej
  • Anonym (inget lukt sinne.)
    Anonym (q) skrev 2019-01-03 07:38:03 följande:
    nej
    om man är ren, så luktar man inte illa?
  • jodåsåatte
    Anonym (p) skrev 2019-01-03 01:30:49 följande:

blir din hud inte torr om du duschar så ofta?

Jo lite, men finns ju bodylotion som tur är :)
  • Hanky Panky
    Limajo skrev 2019-01-02 23:04:21 följande:
    Jag duschar i princip varje dag, om jag är sjuk kanske jag hoppar över en dag.... å andra sidan duschar jag oftare än två gånger per dag på sommaren så det blir i alla fall mer än 365 ggr per år.

Jag duschar på morgonen för att vakna, känna mig pigg och fräsch och för att det behövs för att reda ut råttboet jag har på huvudet när jag vaknar.

Har väldigt svårt att förstå att man vill klä sig och gå till jobbet oduschad...
    Jobbar man med ett smutsigt arbete är det ganska konstigt att duscha innan jobbet Flört
  • Anonym (Titti)
    Hanky Panky skrev 2019-01-03 09:45:24 följande:
    Jobbar man med ett smutsigt arbete är det ganska konstigt att duscha innan jobbet Flört
    Eller hur?
    Jag jobbar som lokalvårdare och skulle inte komma på tanken att duscha innan jobbet!
  • flygrl

Duschar dagligen med några undantag. Ibland tar jag ett härligt skumbad avslutat med dusch. För mig e det viktigt känna mig ren & fräsch.

Svar på tråden Hur ofta duschar du?