Farmen 2019
Farmen börjar på söndag, någon annan som ska titta?
Farmen börjar på söndag, någon annan som ska titta?
När Tess, Tobbe och Maxine kom till Farmen så var det Maxin som började med att mobba Tess och jag kan tänka mig att det andra trodde mer på Maxine och hängde med att vara otrevliga med henne. Men vi vet ju heller inte när hon har blivit hotad som också påverkarade hennes sätt.
Vi får se hur Kim tänker i kväll.
Bra att Diana äntligen fick upp ögonen för Tobbe I:s fulspel. Maxine & Tobbe II har också fattat så nu kommer Tobbe I:s & Emelies makt troligen minska.
Inte alltid så lätt att komma ihåg.
Kim valde Tobbe 2.....Och är han karl för sin skjorta så väljer han Tobbe 1 eftersom båda vill visa sin styrka.
Skulle han välja en tjej då skulle han få veta efteråt att han var en svag kille som tog en tjej.
Men jag anser att till nästa år ska det inte få pågå såna här snack om vem storbonden ska välja utan det ska vara tyst av deltagarna och endast storbonden tar det ansvaret själv. Lika för alla inte påverkan fån deltagarna.
Vågar man hoppas på att Tobbe II väljer Tobbe I aka The Master som första kämpe och slår ut honom?
Jag tror att Tobbe 2 visar att han är man och slåss mot en man för annars skulle han anses som feg efteråt.
Om ni känner er manade ;)

Tycker Tobbe 1 och Emelie varit exemplariska i sitt paktande en eloge till dom :)
Tycker Tobbe 1 och Emelie varit exemplariska i sitt paktande en eloge till dom :)