Farmen 2019
Farmen börjar på söndag, någon annan som ska titta?
Farmen börjar på söndag, någon annan som ska titta?
Der blir som sagt inget bra med Kim som storbonde. Förut har jag uppfattat honom som arbetsvillig så det förvånar mig att han nu inte tar tag i dom där f*****g trägubbarna. Ja, osäkert om veckans uppdrag kommer bli godkända... :/
Fina bilder med Kim och dom söta djuren i början av avsnittet. Han verkar verkligen tycka om och bry sig om djuren och det uppskattar jag. Tror som sagt han e en godhjärtad person i grunden. :)
Skönt se att dom nu umgås civiliserat på Torpet. Det verkar göra alla gott, särskilt Göran som ju vart så sur och rent av hatisk senaste tiden. Göran - aladåb mästaren! ![]()
Hittade ett par länkar här:
www.hant.se/farmen-deltagarna-i-storbrak-efter-inspelningen-kranker-mig/
www.instagram.com/p/BsvgTBNFnT6/
Göran kallar sig @farmengoran.
Men alltså de här med uppdragen. Kim är så förbannat korkad. Om Vincent säger att var o en ska göra en träfigurer o var o en ska baka ett sötebröd osv så ska dom ju göra det!
Det är ju därför det heter individuella personliga uppdrag. När han förmedlade vad Vincent sagt så sa han bara att det ska göras.
Det kan inte gillas om de gör allt tillsammans! Varför i hela friden är de så förbannade korkade för.
Det fattar dom väl att uppdraget inte är att en person ska tälja 6 st trägubbar?
Alltså jag blir så trött på Kim, han verkar mer än lovligt svagbegåvad!
Farmen Norge kör igång snar mä. Runar Sörgaard ska tydligen va med. Kör vi Farmen Norge i Denna tråd eller gör vi en ny?
Bra att Göran blev kvar på Torpet och att dom har pratat ut om allt så att lugn råder.
Undrar bara vad som händer nästa gång då det slutade med att alla skrek.
Farmen Norge kör igång snar mä. Runar Sörgaard ska tydligen va med. Kör vi Farmen Norge i Denna tråd eller gör vi en ny?
Har aldrig följt Farmen Norge så tror inte jag gör det i år heller...
Börjar flera spännande program som Let´s Dance och Robinsson.