• Nandez

Farmen 2019

Farmen börjar på söndag, någon annan som ska titta?

• Svar på tråden Farmen 2019
  • Johannus
    molly50 skrev 2019-02-19 20:20:54 följande:
    Ja,Kim har blivit lite förändrad sen han blev storbonde.
    Det är som att han bara glider omkring och tror att han bara ska ge de andra order och slippa göra något själv.
    Det är som tråkigt att titta på Farmen nu när han är storbonde.

Och Banne om han väljer Maxin som förste kämpe som sen tänker välja Diana som andre. Om det blir så så hoppas jag att Diane slår ut Maxine.
  • molly50
    Johannus skrev 2019-02-19 20:26:09 följande:
    Det är som tråkigt att titta på Farmen nu när han är storbonde.

Och Banne om han väljer Maxin som förste kämpe som sen tänker välja Diana som andre. Om det blir så så hoppas jag att Diane slår ut Maxine.
    Ja,jag känner samma sak.

Jag tycker det vore bättre om killarna fick kämpa istället.
    Men väljer han Maxine så hoppas jag att hon åker ut.
    Carpe Diem
  • flygrl

Der blir som sagt inget bra med Kim som storbonde. Förut har jag uppfattat honom som arbetsvillig så det förvånar mig att han nu inte tar tag i dom där f*****g trägubbarna. Ja, osäkert om veckans uppdrag kommer bli godkända... :/

Fina bilder med Kim och dom söta djuren i början av avsnittet. Han verkar verkligen tycka om och bry sig om djuren och det uppskattar jag. Tror som sagt han e en godhjärtad person i grunden. :)

Skönt se att dom nu umgås civiliserat på Torpet. Det verkar göra alla gott, särskilt Göran som ju vart så sur och rent av hatisk senaste tiden. Göran - aladåb mästaren!

molly50 skrev 2019-02-19 09:25:54 följande:

Hittade ett par länkar här:

www.hant.se/farmen-deltagarna-i-storbrak-efter-inspelningen-kranker-mig/

www.instagram.com/p/BsvgTBNFnT6/

Göran kallar sig @farmengoran.

Tack för länkarna. Hittade ingen kommentar från Göran i Instagram länken men har läst på annat håll va hans kommentar ska ha vart. Vore intressant att veta va mer han skrivit men misstänker det kanske e raderat vid det här laget. Sorgligt att Göran inte bara kan ignorera Mahsa nu efter Farmen.
  • molly50
    flygrl skrev 2019-02-19 22:29:31 följande:

Tack för länkarna. Hittade ingen kommentar från Göran i Instagram länken men har läst på annat håll va hans kommentar ska ha vart. Vore intressant att veta va mer han skrivit men misstänker det kanske e raderat vid det här laget. Sorgligt att Göran inte bara kan ignorera Mahsa nu efter Farmen.
    Det är inte omöjligt att det är raderat. Men ja,gillar de inte varandra så behöver de ju inte ha kontakt nu. Det håller jag med om.
    Carpe Diem
  • Deceree1

Men alltså de här med uppdragen. Kim är så förbannat korkad. Om Vincent säger att var o en ska göra en träfigurer o var o en ska baka ett sötebröd osv så ska dom ju göra det!

Det är ju därför det heter individuella personliga uppdrag. När han förmedlade vad Vincent sagt så sa han bara att det ska göras.

Det kan inte gillas om de gör allt tillsammans! Varför i hela friden är de så förbannade korkade för.

Det fattar dom väl att uppdraget inte är att en person ska tälja 6 st trägubbar?

Alltså jag blir så trött på Kim, han verkar mer än lovligt svagbegåvad!

• Deceree1

Farmen Norge kör igång snar mä. Runar Sörgaard ska tydligen va med. Kör vi Farmen Norge i Denna tråd eller gör vi en ny?

• Johannus
    Deceree1 skrev 2019-02-19 23:14:36 följande:
    Men alltså de här med uppdragen. Kim är så förbannat korkad. Om Vincent säger att var o en ska göra en träfigurer o var o en ska baka ett sötebröd osv så ska dom ju göra det!
    Det är ju därför det heter individuella personliga uppdrag. När han förmedlade vad Vincent sagt så sa han bara att det ska göras.
    Det kan inte gillas om de gör allt tillsammans! Varför i hela friden är de så förbannade korkade för.
    Det fattar dom väl att uppdraget inte är att en person ska tälja 6 st trägubbar?
    Alltså jag blir så trött på Kim, han verkar mer än lovligt svagbegåvad!
    Det är väl nu som dem går förlorad sina uppgifter och om vad dem skulle fått och felet är hos Kim. Han kunde inte säga vad Wincent sagt åt han.....Duktig på att prata rapakalja men inte förmedla.
  • Johannus
    Deceree1 skrev 2019-02-19 23:19:46 följande:
    Farmen Norge kör igång snar mä. Runar Sörgaard ska tydligen va med. Kör vi Farmen Norge i Denna tråd eller gör vi en ny?
    Har aldrig följt Farmen Norge så tror inte jag gör det i år heller...

Börjar flera spännande program som Let´s Dance och Robinsson.
  • Johannus

Bra att Göran blev kvar på Torpet och att dom har pratat ut om allt så att lugn råder.

Undrar bara vad som händer nästa gång då det slutade med att alla skrek.

• flygrl
    Deceree1 skrev 2019-02-19 23:19:46 följande:

Var och när kommer den visas? TV4 eller?

Jag e faktiskt sugen att titta mtp att den ju ska ha mer fokus på gårdens skötsel och inte e lika inriktad på bråk och konflikter.

Kanske borde man ha en separat tråd för inte röra ihop serierna?
    Johannus skrev 2019-02-20 00:18:04 följande:

Har aldrig följt Farmen Norge så tror inte jag gör det i år heller...

Börjar flera spännande program som Let´s Dance och Robinsson.

Men tror du inte Farmen Norge e rätt mycket i din smak då?

När börjar Robinson? Det måste väl ligga en bit bort va?
Svar på tråden Farmen 2019