Farmen 2019
Farmen börjar på söndag, någon annan som ska titta?
Farmen börjar på söndag, någon annan som ska titta?
Farmen Norge kommer att finnas på TV4 play. Så va de förra året iaf. Farmen Norge är helt annorlunda än den svenska. Människorna är bra, dom bråkar inte i onödan och är väldigt duktiga på sina uppdrag. Dom har byggt båt o smitt gångjärn o allt möjligt.
Jag kommer absolut att se den.
Vi startar en tråd om den sen :)))
Har ni läst en artikel om Farmen i Expressen idag?
Ja nog är Farmen i min smak, men om det blir samtidigt som det två andra programmen så vet jag inte....sen jobbar jag eftermiddagar och kvällar.
Såg bara reklam på 4:an i går att snart kommer Robinson.....Och läst om att Gunilla Persson kommer att vara med i Let´s Dance?..Det kan man ju inte missa att kolla på....Sen gillar jag dans program då jag varit med i en dansförening där vi lärt folk att dansa.
Farmen Norge kommer att finnas på TV4 play. Så va de förra året iaf. Farmen Norge är helt annorlunda än den svenska. Människorna är bra, dom bråkar inte i onödan och är väldigt duktiga på sina uppdrag. Dom har byggt båt o smitt gångjärn o allt möjligt.
Jag kommer absolut att se den.
Vi startar en tråd om den sen :)))
Ähh, ser nu att min länk inte funkar. Sorry. Får se om den här funkar bättre:
www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/0ERPwM/deltagare-vittnar-om-valdshot-och-sexuella-trakasserier-i-farmen/promo
Sitter här och kollar på Farmen och när jag tänker tillbaka så vill jag minnas att man inte fick prata om vem som skulle väljas till förste kämpe. Har jag rätt eller kommer jag i håg fel?
Nu håller alla på att säga det ena om det andra om varann och göra pakter om vem som ska åka ut. Tänker på hur många av deltagarna kommer att känna efteråt när dem ser programmet.
Diana som tror på Tobbe 1 blir nog inte glad när hon ser vad det är han håller på med. Nej jag har tappat helt förtroende för Tobbe 1.
Även för Emelie, men det har jag gjort sen hon blev en tjallare.
Trist i går att Maxine fick telefon samtalet ….Hade varit bättre för Diana och få prata med sina barn.