• Nandez

Farmen 2019

Farmen börjar på söndag, någon annan som ska titta?

• Svar på tråden Farmen 2019
  • molly50
    Grodis15 skrev 2019-02-24 21:18:24 följande:

Hade helst sett att Diana fått lämna men är ändå glad att Tobias åkte ut för nu har Tobbe (original) större chans att vinna hela farmen!

Plus att jag hoppas att Tobias slår ut Göran från Torpet.

Jag hoppas att Diana ska vinna. Hon är en värdig vinnare.
    Jag tycker att Tobbe1 occh Emelie kör med för mycket fulspel för att de ska kännas som värdiga.
    Sen hoppas jag att Tobbe2 slår ut antingen Masha eller Stina på torpet.
    Carpe Diem
  • molly50
    molly50 skrev 2019-02-24 21:27:31 följande:
    Jag tycker att Tobbe1 occh Emelie kör med för mycket fulspel för att de ska kännas som värdiga.
    Det vore inte fel om han slog ut Neda heller,som bara har glidit runt på en räkmacka och aldrig ens har behövt kämpa.
    Carpe Diem
  • Johannus

Jag är glad att Diana slog ut Tobbe 2. Och jag hoppas att Kim åker nästa söndag, men det kan vara så att Torparna måste denna veck slå ut varann så bara ne finns kvar och då kommer denne person att komma till Farmen. Förhoppningsvis så blir det Göran som kommer tillbaka som i sin tur slår ut Tobbe original. 

Det som ska vara i Final är Diana och Göran.

• Johannus

Torpet!!!!! Jaja...….Alla klagade att dom hade ont i magen, ont i huvudet, men när Paulo kom och lagade massor av pizza och hade vin med sig får åt alla som om dem aldrig varit sjuka...….

Nå nu är Tobbe 2. Macha, Stina, Neda och Göran i Torpet final......Vem av dem kommer vidare till Farmen? Hoppas Göran.

• molly50
    Johannus skrev 2019-02-24 23:51:37 följande:

Torpet!!!!! Jaja...?.Alla klagade att dom hade ont i magen, ont i huvudet, men när Paulo kom och lagade massor av pizza och hade vin med sig får åt alla som om dem aldrig varit sjuka...?.

Nå nu är Tobbe 2. Macha, Stina, Neda och Göran i Torpet final......Vem av dem kommer vidare till Farmen? Hoppas Göran.

Ja,det låter ju märkligt.

Jag hoppas på Tobbe 2 eller Göran,i så fall.
    Carpe Diem
  • Gryntroll
    molly50 skrev 2019-02-24 21:27:31 följande:

Ja Diana är den jag också hoppas ska vinna.

Tobbe och Emelie är som sagt sjukt manipulativa och trevliga/inställsamma, spelar spelet men borde inte vinna. Jag tror att det kommer bita dem ordentligt i baken nu när det börjar krakelera och Diana har fått upp ögonen för vad som sker.
  • Johannus
    molly50 skrev 2019-02-25 10:39:52 följande:
    Ja,det låter ju märkligt.

Jag hoppas på Tobbe 2 eller Göran,i så fall.
    Tobbe 2 är ung och hinner spara pengar till pensionen. Göran är pensionär och behöver en halvmiljon för att försäkra att han inte blir fattig pensionär.
  • molly50
    Gryntroll skrev 2019-02-25 11:48:21 följande:
    Ja Diana är den jag också hoppas ska vinna.

Tobbe och Emelie är som sagt sjukt manipulativa och trevliga/inställsamma, spelar spelet men borde inte vinna. Jag tror att det kommer bita dem ordentligt i baken nu när det börjar krakelera och Diana har fått upp ögonen för vad som sker.
    Ja,de spelar fulspel och är falska. Och det tycker jag inte är en värdig vinnare.
    Jag hoppas att Diana avslöjar dem.
    Carpe Diem
  • molly50
    Johannus skrev 2019-02-25 11:50:03 följande:
    Tobbe 2 är ung och hinner spara pengar till pensionen. Göran är pensionär och behöver en halvmiljon för att försäkra att han inte blir fattig pensionär.
    Så är det ju absolut. Men jag tycker ändå att Diana är den mest värdiga vinnaren. Hon har inte tjafsat,snackat skit eller deltagit i något fulspel. Och hon jobbar och sköter saker på gården.
    Hon har hela tiden varit ärlig och kört med raka rör.
    Carpe Diem
  • Johannus
    molly50 skrev 2019-02-25 12:08:15 följande:
    Så är det ju absolut. Men jag tycker ändå att Diana är den mest värdiga vinnaren. Hon har inte tjafsat,snackat skit eller deltagit i något fulspel. Och hon jobbar och sköter saker på gården.
    Hon har hela tiden varit ärlig och kört med raka rör.
    Ja jag håller med att Diana har spelat reko spel hela vägen så hon är värdig vinnare på så sätt. Hoppas det är hon och Göran i finalen. Jag kan inte tänka mig någon annan gå i final.
Svar på tråden Farmen 2019