Farmen 2019
Farmen börjar på söndag, någon annan som ska titta?
Farmen börjar på söndag, någon annan som ska titta?
Hade helst sett att Diana fått lämna men är ändå glad att Tobias åkte ut för nu har Tobbe (original) större chans att vinna hela farmen!
Plus att jag hoppas att Tobias slår ut Göran från Torpet.
Jag är glad att Diana slog ut Tobbe 2. Och jag hoppas att Kim åker nästa söndag, men det kan vara så att Torparna måste denna veck slå ut varann så bara ne finns kvar och då kommer denne person att komma till Farmen. Förhoppningsvis så blir det Göran som kommer tillbaka som i sin tur slår ut Tobbe original.
Det som ska vara i Final är Diana och Göran.
Torpet!!!!! Jaja...….Alla klagade att dom hade ont i magen, ont i huvudet, men när Paulo kom och lagade massor av pizza och hade vin med sig får åt alla som om dem aldrig varit sjuka...….
Nå nu är Tobbe 2. Macha, Stina, Neda och Göran i Torpet final......Vem av dem kommer vidare till Farmen? Hoppas Göran.
Torpet!!!!! Jaja...?.Alla klagade att dom hade ont i magen, ont i huvudet, men när Paulo kom och lagade massor av pizza och hade vin med sig får åt alla som om dem aldrig varit sjuka...?.
Nå nu är Tobbe 2. Macha, Stina, Neda och Göran i Torpet final......Vem av dem kommer vidare till Farmen? Hoppas Göran.
Jag hoppas att Diana ska vinna. Hon är en värdig vinnare.
Jag tycker att Tobbe1 occh Emelie kör med för mycket fulspel för att de ska kännas som värdiga.
Sen hoppas jag att Tobbe2 slår ut antingen Masha eller Stina på torpet.