Farmen 2019
Farmen börjar på söndag, någon annan som ska titta?
Farmen börjar på söndag, någon annan som ska titta?
Jag tyckte det var lite fegt av Tobbe 2 att välja Diana som andre kämpe, men som tur var så vann Diana och slog ut Tobbe.
Diana har verkligen på känn att Tobbe1 går bakom ryggen och även Emelie, men sluga Emelie ljög ännu mer för henne. Emelie är ingen rakryggad människa inte heller Tobbe1.
Och som jag sa före dem kommer inte att vinna för sakerna dem skulle göra då Kim vile ha på sitt sätt även om Wincent sa att alla skulle göra alla uppgifter. Varför bara inte lyssna och göra som Wincent säger.
Jag hoppas att Diana ska vinna. Hon är en värdig vinnare.
Jag tycker att Tobbe1 occh Emelie kör med för mycket fulspel för att de ska kännas som värdiga.
Sen hoppas jag att Tobbe2 slår ut antingen Masha eller Stina på torpet.
Jag är glad att Diana slog ut Tobbe 2. Och jag hoppas att Kim åker nästa söndag, men det kan vara så att Torparna måste denna veck slå ut varann så bara ne finns kvar och då kommer denne person att komma till Farmen. Förhoppningsvis så blir det Göran som kommer tillbaka som i sin tur slår ut Tobbe original.
Det som ska vara i Final är Diana och Göran.
Torpet!!!!! Jaja...?.Alla klagade att dom hade ont i magen, ont i huvudet, men när Paulo kom och lagade massor av pizza och hade vin med sig får åt alla som om dem aldrig varit sjuka...?.
Nå nu är Tobbe 2. Macha, Stina, Neda och Göran i Torpet final......Vem av dem kommer vidare till Farmen? Hoppas Göran.
Ja Diana är den jag också hoppas ska vinna.
Tobbe och Emelie är som sagt sjukt manipulativa och trevliga/inställsamma, spelar spelet men borde inte vinna. Jag tror att det kommer bita dem ordentligt i baken nu när det börjar krakelera och Diana har fått upp ögonen för vad som sker.
Ja,de spelar fulspel och är falska. Och det tycker jag inte är en värdig vinnare.
Jag hoppas att Diana avslöjar dem.
Så är det ju absolut. Men jag tycker ändå att Diana är den mest värdiga vinnaren. Hon har inte tjafsat,snackat skit eller deltagit i något fulspel. Och hon jobbar och sköter saker på gården.
Hon har hela tiden varit ärlig och kört med raka rör.
Jag är glad att Diana slog ut Tobbe 2. Och jag hoppas att Kim åker nästa söndag, men det kan vara så att Torparna måste denna veck slå ut varann så bara ne finns kvar och då kommer denne person att komma till Farmen. Förhoppningsvis så blir det Göran som kommer tillbaka som i sin tur slår ut Tobbe original.
Det som ska vara i Final är Diana och Göran.
Ja,jag håller med.
Lämnade Masha självmant eller blev hon för sjuk?
Synd om hon lämnade självmant, Hade velat se henne utslagen.
Ja,jag håller med.
Lämnade Masha självmant eller blev hon för sjuk?
Synd om hon lämnade självmant, Hade velat se henne utslagen.
Läste på hennes Instagram att läkarna så ifrån, hon behövde komma till en steril miljö för att inte få permanenta skador.
Det är konstigt att vissa åker för bakterier i magen när vissa andra inte gör det...Alex som åkte ut tidigare skrev i tidningar att han fått magtarms bakterie.
Göran hade några dagar ont i magen, men han lämnade inte Torpet ändå utan fortsatte att kämpa.
Hoppas verkligen att Tobbe 2 kör ut Stina.
Göran slår ut Neda i Torpet finalen och Göran sen slår ut Tobbe 2.
Ok. Undrar om det kan vara något hon ätit. De smällde ju i sig pizzor och vin mm som om de aldrig sett mat förut.
Nåt som jag tycker är konstigt både på farmen och Torpet är att man sällan sett deltagarna tvätta sina kläder. Oavsett att dem måste göra det vid sjön så har man sällan sett dem tvätta och ha på tork. Ok vi ser inte allt som sker på gårdarna, men man ser att dem ofta har smutsiga kläder på sig.
Farmen fick en gryta där dem kunde värma vatten i och tvätta kläderna, men ingen orkar hämta vatten till den och värma upp vattnet. Att gå i smutsiga kläder är heller inte bra. Mammorna på 1800- talet hade många barn, men tvättade på det viset för att har rena kläder och sängkläder till sig.
Varför jag skrev det här är för att hygien och renlighet är viktigt för att inte få i sig bakterier. Så även hur maten tillagas. Har deltagarna tid att tvätta händerna på ett eller annat sätt innan dem lagar mat?
Man har heller inte sett på Torpet hur dem förvarar maten. Står den varmt så får man bakterier i maten och ner i magen.
Läste på hennes Instagram att läkarna så ifrån, hon behövde komma till en steril miljö för att inte få permanenta skador.