Farmen 2019
Farmen börjar på söndag, någon annan som ska titta?
Farmen börjar på söndag, någon annan som ska titta?
Håller verkligen med dig! Dom har fattat att det är en tävling och att man måste spela om man vill vinna. Hoppas att någon av dom vinner!
Jag har inte sett Farmen på flera dagar........:(
Däremot har jag träffat en kompis som jag inte träffat på 30 år.
Jag har beställt ett internet nu så jag ska se ikapp snart. Jag får ju läsa vad ni skriver så länge :))
Ni håller mig uppdaterad :)))))
Juste jag ber om ursäkt hade glömt att Diana tävlat..
Diana har tävlat i styrka mot Tess och Diana är en person som inte paktar med någon.
Jag håller med dig att det är smart att se till att anda åker före, men det är även respektlöst att Tobbe1 och Emelie för storbondens ord . Det är storbondens ord som är lag.
Det blir intressant att se vem som blir andrekämpe ikväll.
Jag tyckte det var lite fegt av Tobbe 2 att välja Diana som andre kämpe, men som tur var så vann Diana och slog ut Tobbe.
Diana har verkligen på känn att Tobbe1 går bakom ryggen och även Emelie, men sluga Emelie ljög ännu mer för henne. Emelie är ingen rakryggad människa inte heller Tobbe1.
Och som jag sa före dem kommer inte att vinna för sakerna dem skulle göra då Kim vile ha på sitt sätt även om Wincent sa att alla skulle göra alla uppgifter. Varför bara inte lyssna och göra som Wincent säger.
Hade helst sett att Diana fått lämna men är ändå glad att Tobias åkte ut för nu har Tobbe (original) större chans att vinna hela farmen!
Plus att jag hoppas att Tobias slår ut Göran från Torpet.