• Jagerika

BIM Mars 2019

Jag vet att många kanske hoppar över att försöka bli med barn i mars, så barnet inte föds sent på året, men det struntar jag fullkomligt i och ska försöka ändå :D så tänkte starta en Bim lista då mitt hopp aldrig kommer ta slut, jag bara SKA bli gravid!

Försök 14 tror jag :)

Hoppas på lika många plus som i andra trådarna <3

BIM LISTA

6/3- Jagerika

• Svar på tråden BIM Mars 2019
  • Oktoberflicka93
    Anonym (Syskonlängtan) skrev 2019-02-28 18:59:58 följande:

Jag har fan ingen karaktär... Har mått skit idag och bestämt mig för att testa ikväll. Så sitter och väntar på att jag ska kunna klämma ur mig nåt att testa med. Håll tummarna! Fy fan vad nervvrakande det här är..

Åh vad spännande! Håller alla tummar och tår!
  • frugr95
    Anonym (Syskonlängtan) skrev 2019-02-28 18:59:58 följande:

Jag har fan ingen karaktär... Har mått skit idag och bestämt mig för att testa ikväll. Så sitter och väntar på att jag ska kunna klämma ur mig nåt att testa med. Håll tummarna! Fy fan vad nervvrakande det här är..

Säger som Malin888, visa testet sen :D
  • Pluppa

Hur tidigt kan man börja testa? =) beställde clearblues tidiga gravtest förut så antingen kommer det i morgon då har jag äl+6 eller så kommer det på måndag äl+9. Men de kanske är för tidigt =)?

• Liit
    frugr95 skrev 2019-02-28 18:23:50 följande:

Okej hade inte hållt mig mer än kanske max 3h och ska ha mens om 6 dagar... mannen firar för han ser ?SÅÅÅ? tydligt. Men jag vettiskön??? Va tror ni?

Sådär såg ju mitt första ut :D grattis!
  • z19
    Pluppa skrev 2019-02-28 20:08:00 följande:

Hur tidigt kan man börja testa? =) beställde clearblues tidiga gravtest förut så antingen kommer det i morgon då har jag äl+6 eller så kommer det på måndag äl+9. Men de kanske är för tidigt =)?

Lutefasens längd samt när ägget fästs kan spela roll. Vet en del som plussat på bim-6 och fått plus, och vissa som inte plussat förrän några dagar efter bim.

Testa när du känner för det... men tidigare än 6 dagar innan bim kan nog kanske va för tidigt. Men visst vill man bara testa så snabbt de går? :) Lycka till
  • Oktoberflicka93

Börjar ge upp hoppet den här månaden, alla eventuella symtom är som bortblåsta, det enda jag känner är kraftigare molvärk som mensvärk.. Antar att min gissning om att ÄL kom senare den här månaden inte stämde och att bim imorgon stämmer trots allt. Återstår att se men är rätt säker på att mensen dyker upp inatt eller imorgon. Så tråkigt när man har fått upp förhoppningarna och tyckt att man ändå känt en del symtom..

• vwmamman

6 dagar innan beräknad mens
  • jamåduleva

Vissa kan plussa så tidigt som äl+9 men orkar du så vänta till i alla fall äl+12 så blir det ett ganska säkert resultat :)
  • Jilo
    jamåduleva skrev 2019-02-28 18:52:52 följande:

Tydligt ju! :D JÄVLAR. Jag kommer dö den dagen jag plussar, så som jag svettas när andra gör det, haha.

Hahaha vad gulligt! :)
  • jamåduleva
    Oktoberflicka93 skrev 2019-02-28 20:17:50 följande:

Börjar ge upp hoppet den här månaden, alla eventuella symtom är som bortblåsta, det enda jag känner är kraftigare molvärk som mensvärk.. Antar att min gissning om att ÄL kom senare den här månaden inte stämde och att bim imorgon stämmer trots allt. Återstår att se men är rätt säker på att mensen dyker upp inatt eller imorgon. Så tråkigt när man har fått upp förhoppningarna och tyckt att man ändå känt en del symtom..

Har samma känsla, tror inte det kommer ta sig för mig heller, är på ÄL+3 förmodligen och vi har inte fått till det alls de här dagarna.

Håller tummarna för dig att mensen inte kommer.
Svar på tråden BIM Mars 2019