• Jagerika

BIM Mars 2019

Jag vet att många kanske hoppar över att försöka bli med barn i mars, så barnet inte föds sent på året, men det struntar jag fullkomligt i och ska försöka ändå :D så tänkte starta en Bim lista då mitt hopp aldrig kommer ta slut, jag bara SKA bli gravid!

Försök 14 tror jag :)

Hoppas på lika många plus som i andra trådarna <3

BIM LISTA

6/3- Jagerika

• Svar på tråden BIM Mars 2019
  • Ängelby

Nähäpp... jag får inte med ngn bild.

Märkligt.

Kan man Inte lägga in från mobilen?

• Jagerika
    Ängelby skrev 2019-02-28 06:03:31 följande:

Nähäpp... jag får inte med ngn bild.

Märkligt.

Kan man Inte lägga in från mobilen?

Jo men det brukar ta tid innan länken hoppar in i texten eller så får man försöka flera gånger! Prova igen tills det kommer en lång rad som en länk :)
  • Jagerika

Jag kunde inte hålla mig såklart från att testa haha, bifogar bilden då jag inte vet om det är nått litet där eller inte? Det tolkad ju som negativt men tyckte ändå mig sen en rosa liten skugga? Men har inga direkta förhoppningar då jag fått mååånga skuggor haha. Och detta är ju bara ÄL+9 typ!

• Liit
    Love5 skrev 2019-02-28 06:56:20 följande:

Visst har jag plussat idag? Två dagar före BIM.

Grattis :D
  • Jagerika
    Love5 skrev 2019-02-28 06:56:20 följande:

Visst har jag plussat idag? Två dagar före BIM.

Åh grattis!!! :D
  • Liit
    Jagerika skrev 2019-02-28 06:15:32 följande:

Jag kunde inte hålla mig såklart från att testa haha, bifogar bilden då jag inte vet om det är nått litet där eller inte? Det tolkad ju som negativt men tyckte ändå mig sen en rosa liten skugga? Men har inga direkta förhoppningar då jag fått mååånga skuggor haha. Och detta är ju bara ÄL+9 typ!

Det är så svårt att se ibland här på fl. när jag laddat upp mina bilder så syns strecken mycket svagare. Men när jag zoomade kunde jag ana ett streck. Så testa om någon dag igen :D
  • Jagerika
    Liit skrev 2019-02-28 07:09:12 följande:

Det är så svårt att se ibland här på fl. när jag laddat upp mina bilder så syns strecken mycket svagare. Men när jag zoomade kunde jag ana ett streck. Så testa om någon dag igen :D

Ja det blev bara pannkaka av den bilden! Men i verkligheten va det rosa iallafall,men är såklart rädd att det är färgrester som vanligt. Jag tänkte ta igen i helgen nån gång :) mensvärken och brösten är värre nu så blir nojig att det inte blev nått, trots det anade strecket på testet!
  • Funderar81

O ja me plussade!! Blev så förvånad. Jo jag testade fler gånger... Strecket är ju där. Har BIM imorgon.

Svar på tråden BIM Mars 2019