• Jagerika

BIM Mars 2019

Jag vet att många kanske hoppar över att försöka bli med barn i mars, så barnet inte föds sent på året, men det struntar jag fullkomligt i och ska försöka ändå :D så tänkte starta en Bim lista då mitt hopp aldrig kommer ta slut, jag bara SKA bli gravid!

Försök 14 tror jag :)

Hoppas på lika många plus som i andra trådarna <3

BIM LISTA

6/3- Jagerika

• Svar på tråden BIM Mars 2019
  • Anonym (Envis mysare)

Hur går det för er alla? JA har spänd mage till tusen som aldrig förr efter äl och ömma bröst ont i halsen :/

• Liit
    Anonym (Syskonlängtan) skrev 2019-02-27 12:42:35 följande:

Åh, vad härligt!! Stort grattis! Jag har ju hört att många blir gravida lätt på första ägglossningen efter missfallsblödningen, vet inte om det ligger nåt vetenskapligt i det. Men man hoppas ju. Jag är så rädd för att plussa och sen börja blöda några dagar senare. Så tänker vänta några extra dagar är dom traditionella 14, som jag tror min lutealfas ligger på.

Önskar dig all lycka denna gång, hoppas det är en liten som stannar! :)

Ja jag hoppas det med. Tack så mycket! :)
  • Grumpycavat
    babymys skrev 2019-02-27 09:27:47 följande:
    Haha jag kan inte längre klaga på killens alla saker och gadgets i alla fall. "Boys and their toys"...tssss han slår inte mig och mina ju sjuttioelva ting och tang, appar, tester, tabletter, termometrar, ja gudarna vet hur många saker jag har för att ha koll och maximera fertiliteten. Han kommer väl rulla med ögonen tills dom fastnar när jag väl har köp hem en monitor också hahaDrömmer 

din stegring kommer nog snart! och uppdatera please :) 

Haha, helt rätt. :)

Fortfarande ingen stegring. Men däremot såg jag en svagt streck skymta på själva testet, det står ju att man inte ska titta på det, men det gjorde jag iallafall. 
    Så jag tror att det kommer en stegring i slutet av veckan, och kanske max mån-tis. 

I´ll keep you updated. :)
  • Jilo
    Jsv17 skrev 2019-02-27 08:50:44 följande:

Äntligen! Jag räknar äl som idag då jag är ganska säker att det var gränsfall positivt redan igår så tror ägget släpper ikväll

Sådärja!!! Härligt! Själv har jag så blanka (rosa digitala) som aldrig förr... :)
  • Anonym (Envis mysare)

Jaha. När man är ny och hoppar in i en tråd och inte syns XD

• Anonym (Milla)

Här är min spöksträck för dagen. Har fått så många såna att litar inte på dom mer. Ungefär 5 av 10 blir så här.

• frugr95
    Anonym (Milla) skrev 2019-02-27 14:18:03 följande:
    Men vadå spökstreck? Ser ut som de jag använder från graviditetskollen och de har aldrig varit spökstreck för mig :D Är du verkligen säker på att det inte är ett vanligt plus? 
  • RedAngel
    Anonym (Envis mysare) skrev 2019-02-27 12:52:33 följande:

Hur går det för er alla? JA har spänd mage till tusen som aldrig förr efter äl och ömma bröst ont i halsen :/

Hej, när hade du äl? (Missat det om du redan har skrivit.) :)

Jag hade äl i söndags så det är nog för tidigt fast så känner jag lite av mensvärk, öm i rygg till o från + ömma bröst men de är nog bara för att jag VILL så gärna!! :)
  • frugr95
    Anonym (Envis mysare) skrev 2019-02-27 13:59:59 följande:

Jaha. När man är ny och hoppar in i en tråd och inte syns XD

Hahah jo de kan väl bli så :) Men för mig vettiskön, går i väntans tider!! Hade ÄL 20e och tempar med natural cycle. Hade en tempdipp som jag la ut idag 5 dagar efter och haft blödning i fem dagar :) Får se om tempen håller sig hög tills på tisdag då jag ska ha mens.

Hur går det för dig då? Tempar du, äl-test, BIM och när har du ÄL? ;)

Barn sedan tidigare, ålder? Kör på ba

Svar på tråden BIM Mars 2019