• Jagerika

BIM Mars 2019

Jag vet att många kanske hoppar över att försöka bli med barn i mars, så barnet inte föds sent på året, men det struntar jag fullkomligt i och ska försöka ändå :D så tänkte starta en Bim lista då mitt hopp aldrig kommer ta slut, jag bara SKA bli gravid!

Försök 14 tror jag :)

Hoppas på lika många plus som i andra trådarna <3

BIM LISTA

6/3- Jagerika

• Svar på tråden BIM Mars 2019
  • Liit
    RedAngel skrev 2019-02-27 09:30:59 följande:

Häärligt!!! Graattis! <3 (När var era BIM?)

Hade missfall för några veckor sen och inte hunnit komma igång med mensen. Men antar runt 2-5/3 :)
  • RedAngel

BIM lista;

1/3 Malin888, vwmamman, Mezzy, Elinanorden, Funderar, MaoaM, Anonym(syskonlängtan), Rhubarb82 

2/3 Love5, ETOVA, Seseli, Cis 

3/3 Eveh 

4/3 Minnie768, Liit 

5/3 Editb, NervösAnonym, 

6/3 Honsomlängtar, Birdiz, Nr2år2019, sockertoppen90, Förälskadilivet 

7/3 QueenS, Missempi, frugr95, Lejon90 

8/3 Sjp30, Bebislängtan, Jagerika, CH90 

9/3 Siri88, höstmamma, babymys 

10/3 Kakan32, Senistarten, Jsv17 

11/3 Geranium, RedAngel 

12/3 EliMil, Emmissss, Pluppa, jamåduleva 

13/3 evi82, Tirin 

14/3 Anonym(Milla), niiskuneiti

15/3 Em0ma, Kajsan86, Räkan123 

16/3 Hallonsaft24, Kstadtjej87 

17/3 Ängelby 

18/3 Grumpycavat 

23/3 Nicciz 

25/3 Swn

26/3 Malin888, Ladyballistic 

27/3 Annaaa

PLUS lista; 

23/2 Elinanorden bim -5 

26/2 MaoaM bim -4

26/2 Liit bim -6

27/2 Editb bim -5?

• RedAngel
    Liit skrev 2019-02-27 11:28:31 följande:

Hade missfall för några veckor sen och inte hunnit komma igång med mensen. Men antar runt 2-5/3 :)

Okej =) Jag ändrade ditt "plus datum" i listan för du plussade ju faktiskt 1dag tidigare med stickan som visade 2 streck :D <3
  • RedAngel
    RedAngel skrev 2019-02-27 11:58:01 följande:

Okej =) Jag ändrade ditt "plus datum" i listan för du plussade ju faktiskt 1dag tidigare med stickan som visade 2 streck :D <3

Liit skrev 2019-02-27 11:28:31 följande:

Glömde säga att de va skit tråkigt med missfall, det hade jag också flera gånger. Nu har du gett mig hopp!, nu ska jag plussa jag med! *vill* och *ber* <3
  • Liit
    RedAngel skrev 2019-02-27 12:00:24 följande:

Glömde säga att de va skit tråkigt med missfall, det hade jag också flera gånger. Nu har du gett mig hopp!, nu ska jag plussa jag med! *vill* och *ber* <3

Ja, men de var tidiga och allt har sett bra ut efteråt. Jag är såklart jätte rädd för att få ett till... men jag tänker att jag blir ledsen oavsett så jag tänker glädjas åt denna graviditet och ta hand om mig lite extra bra just nu. :)

Hoppas du också får plus snart :D
  • Jsv17
    Anonym (längtar sååå) skrev 2019-02-27 11:16:07 följande:

hej har en fundering...

vet attl test mäter ett hormon. som även finna när man är gravid.

vet att ett ältest aldrig kan garantera en graviditet utan då ska man ta gravtest.

MEN. hade massa älteter hemma. är på bim -2...

under månaden som vart har ja ältestat för atr pricka äl. haft fin stegring tilla äl vart över och då va ältesten tvär blanka. inte en tillstymmelse till ett andra streck.. så nu till min fråga fick nämligen nyss ett super svagt andra streck på ältest. såklart börjar man hoppas eftersom ja fått tvärblankt efter äl. någon som plusat efter ett svagt ältest just innan bim? ska testa med gravtest så får ja får hem mina.. kan inte sluta fundera bara

Äl-test ger utslag även för graviditet men tyvärr kan äl-test även öka precis innan mens så det är jättesvårt att veta...
    Pojke 9-12-17
  • Anonym (längtar sååå)
    Jsv17 skrev 2019-02-27 12:25:35 följande:

Äl-test ger utslag även för graviditet men tyvärr kan äl-test även öka precis innan mens så det är jättesvårt att veta...

gjorde lika förra månaden å då va de tvärblankt men tack iaf. Inga menskännongar änn så Hoppet lever
  • Malin888
    Anonym (längtar sååå) skrev 2019-02-27 11:16:07 följande:

hej har en fundering...

vet attl test mäter ett hormon. som även finna när man är gravid.

vet att ett ältest aldrig kan garantera en graviditet utan då ska man ta gravtest.

MEN. hade massa älteter hemma. är på bim -2...

under månaden som vart har ja ältestat för atr pricka äl. haft fin stegring tilla äl vart över och då va ältesten tvär blanka. inte en tillstymmelse till ett andra streck.. så nu till min fråga fick nämligen nyss ett super svagt andra streck på ältest. såklart börjar man hoppas eftersom ja fått tvärblankt efter äl. någon som plusat efter ett svagt ältest just innan bim? ska testa med gravtest så får ja får hem mina.. kan inte sluta fundera bara

Jag skulle sprungit till apoteket !!!!
  • Anonym (Syskonlängtan)
    Liit skrev 2019-02-27 02:21:34 följande:

Jag vart så kissnödig nu under natten, så jag tänkte att det kanske är smartare att testa nu än på morgonen.

Jag tycker mig se en svag stegring! Men ska avvakta till fredag nu med testande :)

Lägger upp gårdagens och dagens (nattens :?D )

Åh, vad härligt!! Stort grattis! Jag har ju hört att många blir gravida lätt på första ägglossningen efter missfallsblödningen, vet inte om det ligger nåt vetenskapligt i det. Men man hoppas ju. Jag är så rädd för att plussa och sen börja blöda några dagar senare. Så tänker vänta några extra dagar är dom traditionella 14, som jag tror min lutealfas ligger på.

Önskar dig all lycka denna gång, hoppas det är en liten som stannar! :)
  • Anonym (Syskonlängtan)
    Jsv17 skrev 2019-02-27 08:50:44 följande:

Äntligen! Jag räknar äl som idag då jag är ganska säker att det var gränsfall positivt redan igår så tror ägget släpper ikväll

Tjoho! Då är det bara att tuta å köra, lycka till! :)
Svar på tråden BIM Mars 2019