• Jagerika

BIM Mars 2019

Jag vet att många kanske hoppar över att försöka bli med barn i mars, så barnet inte föds sent på året, men det struntar jag fullkomligt i och ska försöka ändå :D så tänkte starta en Bim lista då mitt hopp aldrig kommer ta slut, jag bara SKA bli gravid!

Försök 14 tror jag :)

Hoppas på lika många plus som i andra trådarna <3

BIM LISTA

6/3- Jagerika

• Svar på tråden BIM Mars 2019
  • Anonym (Milla)

Är 99%säker att det är spöksträck. Varje månad får såna och efter några dagar testar med CB och apotekets test och dom blir så blanka som kan bli.

Den här månaden var ju lite konstigt med mens, hade 10dagar istället för 5. Men jag började testa 6dagar efter äl och alla tester visade blank. Så bara vänta och se. Vill sååå gärna hoppas att det gömmer sig en liten busunge. :)

• Anonym (Envis mysare)
    RedAngel skrev 2019-02-27 14:21:29 följande:

Hej, när hade du äl? (Missat det om du redan har skrivit.) :)

Jag hade äl i söndags så det är nog för tidigt fast så känner jag lite av mensvärk, öm i rygg till o från + ömma bröst men de är nog bara för att jag VILL så gärna!! :)

Hade äl 23 e tror jag . Ja men visst är det konstigt hur kroppen kan Spöka med en bara för man vill så gärna :( jag har så skumma spänningar i livmodern jag inte känt av tidigare trots att jag varit utan p piller i över ett problem. Så får väl se hur det slutar. Har myst varje dag nu så håller tummarna. Men är ju inte 20 längre så kanske krävs mer :)
  • Anonym (Envis mysare)
    frugr95 skrev 2019-02-27 14:24:31 följande:

Hahah jo de kan väl bli så :) Men för mig vettiskön, går i väntans tider!! Hade ÄL 20e och tempar med natural cycle. Hade en tempdipp som jag la ut idag 5 dagar efter och haft blödning i fem dagar :) Får se om tempen håller sig hög tills på tisdag då jag ska ha mens.

Hur går det för dig då? Tempar du, äl-test, BIM och när har du ÄL? ;)

Barn sedan tidigare, ålder? Kör på ba

Jag går Bara efter appar har flo och my tracker, hade äl den 23e, BIM blir 9 e mars, har ca 25 dagars cykel.

Jag är 32 och har två barn sedan tidigare. Två pojkar en på 9 år och en på snart 8 år :) minns inte hur det är att "försöka" bli gravid eller hur ja kände riktigt när jag väntade mina två. :) spännande är det :)
  • RedAngel
    Anonym (Envis mysare) skrev 2019-02-27 14:30:47 följande:

Hade äl 23 e tror jag . Ja men visst är det konstigt hur kroppen kan Spöka med en bara för man vill så gärna :( jag har så skumma spänningar i livmodern jag inte känt av tidigare trots att jag varit utan p piller i över ett problem. Så får väl se hur det slutar. Har myst varje dag nu så håller tummarna. Men är ju inte 20 längre så kanske krävs mer :)

Jag HOPPAS det räcker för oss båda!!! Jag blir ju 39 i år! Och hoppas på första barn i år (haft flera tidiga mf, så tycker det räcker nu) <3 Kör också FLO appen, den är bra =)

Ja, ellerhur kroppen är så jobbig o visa massa olika symptom hit o dit! xD
  • frugr95
    Anonym (Envis mysare) skrev 2019-02-27 14:35:40 följande:
    Jag går Bara efter appar har flo och my tracker, hade äl den 23e, BIM blir 9 e mars, har ca 25 dagars cykel.

Jag är 32 och har två barn sedan tidigare. Två pojkar en på 9 år och en på snart 8 år :) minns inte hur det är att "försöka" bli gravid eller hur ja kände riktigt när jag väntade mina två. :) spännande är det :)
    Okej! Spännande då{#emotions_dlg.flower} Min kollega och hennes två bästavänner är 32 - alla tre bestämde sig för att skaffa varsitt tredje barn (precis som du) och ALLA blev gravida på första försöket nu 2019! Sjukt. Såg att du skrev att det kan ta längre tid. Vissa får ju tydligen knappt av sig trosorna innan de är på smällen haha
  • frugr95

Haha frågade babymys (kan man tagga någon?Skrattande) om smileysar men nu när jag loggat in via datorn så fanns de ju med en gååång.. Svårare än så var det inte, men tråkigt att de inte går använda via mobilen..Cool

• RedAngel
    frugr95 skrev 2019-02-27 14:48:55 följande:

Okej! Spännande då Min kollega och hennes två bästavänner är 32 - alla tre bestämde sig för att skaffa varsitt tredje barn (precis som du) och ALLA blev gravida på första försöket nu 2019! Sjukt. Såg att du skrev att det kan ta längre tid. Vissa får ju tydligen knappt av sig trosorna innan de är på smällen haha

Känner igen de där, min bästis som har sådär sexliv men när de bestämmer att skaffa sig barn så får dom det vid första försök på alla tre, gissa hur avis man blir!! XD
  • frugr95
    RedAngel skrev 2019-02-27 14:52:21 följande:
    Känner igen de där, min bästis som har sådär sexliv men när de bestämmer att skaffa sig barn så får dom det vid första försök på alla tre, gissa hur avis man blir!! XD
    Ah så jävla orättvist haha.. Men nu går vi både du och jag och bara väntar på att INTE få mens!! Vore så roligt Hjärta
  • Seseli

Har inte varit inne på ett tag, hur går det för alla? Några som plussat än?
    Jag har BIM om 3 dagar, tog ett tidigt test imorse för var nyfiken men det var såklart väldigt negativt..

• Siri88
    Seseli skrev 2019-02-27 15:07:11 följande:

Har inte varit inne på ett tag, hur går det för alla? Några som plussat än?

Jag har BIM om 3 dagar, tog ett tidigt test imorse för var nyfiken men det var såklart väldigt negativt..

Tråkigt med negativt test men det finns ju hopp än!

Själv är jag bara på äl+3 och väntan går så långsamt. Värsta är att man inbillar sig så mycket!

Hur länge har ni försökt?
Svar på tråden BIM Mars 2019