• Jagerika

BIM Mars 2019

Jag vet att många kanske hoppar över att försöka bli med barn i mars, så barnet inte föds sent på året, men det struntar jag fullkomligt i och ska försöka ändå :D så tänkte starta en Bim lista då mitt hopp aldrig kommer ta slut, jag bara SKA bli gravid!

Försök 14 tror jag :)

Hoppas på lika många plus som i andra trådarna <3

BIM LISTA

6/3- Jagerika

• Svar på tråden BIM Mars 2019
  • Anonym (Senistarten)
    Siri88 skrev 2019-02-28 12:02:50 följande:

Åh dessa symtom eller icke symtom! Idag har jag molvärk och ett lätt illamående. Kör med progestoronkräm denna månaden, kanske är det biverkningar från denna?

Tiden sniiiiiglar sig fram.

Äl+5

Hur känner ni andra?

Och grattis till alla plus!

Åh jag har inte ett enda symtom så det känns hopplöst.

Förra månaden hade jag metallsmak o molvärk från ägglossning till mens men denna känner jag jag absoluta ingenting...

ÄL+5
  • Siri88
    Anonym (Senistarten) skrev 2019-02-28 12:27:16 följande:

Åh jag har inte ett enda symtom så det känns hopplöst.

Förra månaden hade jag metallsmak o molvärk från ägglossning till mens men denna känner jag jag absoluta ingenting...

ÄL+5

Det kanske är ett gott tecken? Äl+5 är ju dessutom ganska tidigt. Inte säkert ägget fäst än :) håller tummarna för dig!
  • Oktoberflicka93
    Oktoberflicka93 skrev 2019-02-28 12:24:10 följande:

Har också molvärk till och från, och har haft så i ca 5 dagar nu. Kan inte minnas att jag brukar ha så mycket värk så långt innan bim annars, men det kan ju vara så att jag överanalyserar också ;) har två olika datum att räkna från då appen jag har beräknade ÄL till ett datum och då jag upplevde att jag hade ÄL-flytningar flera dagar senare. Så endera är jag på ÄL +8 eller ÄL +13..

Tilläggas bör också att om ÄL var då appen beräknade det till är chansen till graviditet = noll då det inte mystes något här hemma då pga sjukdom. Var ÄL däremot när jag anar att den var finns chansen i alla fall!
  • Siri88
    z19 skrev 2019-02-28 12:26:59 följande:

Jag har oxå haft molvärk mellan äl o bim innan, men tror inte det kommit så pass tidigt innan bim.. men vågar inte heller tro något riktigt än

Tänker att det också är tidigt så det är nog bara kommande menskänningar önskar bara tiden gick lite snabbare. När ska du börja testa?
  • frugr95
    Oktoberflicka93 skrev 2019-02-28 12:28:43 följande:

Tilläggas bör också att om ÄL var då appen beräknade det till är chansen till graviditet = noll då det inte mystes något här hemma då pga sjukdom. Var ÄL däremot när jag anar att den var finns chansen i alla fall!

Men hallå! Då kan du ju testa om det finns chans att du är på dag 13 :D
  • z19
    Siri88 skrev 2019-02-28 12:36:30 följande:

Tänker att det också är tidigt så det är nog bara kommande menskänningar önskar bara tiden gick lite snabbare. När ska du börja testa?

Blir nog att jag börjar testa tisdag/onsdag till veckan kanske.. hör till dem som kan testa hur mkt som helst :P

Du då?
  • Oktoberflicka93
    frugr95 skrev 2019-02-28 12:39:26 följande:

Men hallå! Då kan du ju testa om det finns chans att du är på dag 13 :D

Som sagt, om jag är på dag 13 trots allt är chansen till graviditet obefintlig då vi inte myste något däromkring. Så jag hoppas att min känsla av att ÄL kom senare den här månaden stämmer, för i sånna fall finns chansen
  • frugr95
    Oktoberflicka93 skrev 2019-02-28 12:52:13 följande:

Som sagt, om jag är på dag 13 trots allt är chansen till graviditet obefintlig då vi inte myste något däromkring. Så jag hoppas att min känsla av att ÄL kom senare den här månaden stämmer, för i sånna fall finns chansen

Haha sorry var för snabb med läsningen!
  • Birdiz

Hej och kul med plus :D :D Grattis till er!

Jag är på ÄL+8 och ska börja testa i morgon bitti på ÄL-5 ! Finns ju några som plusat då så det är ju inte helt omöjligt. Känslan säger dock att det inte gick denna gång, men bara en känsla! Tredje försöket för oss, barn nummer 2! Har en flicka på 15 månader :) 

• Siri88
    z19 skrev 2019-02-28 12:50:12 följande:

Blir nog att jag börjar testa tisdag/onsdag till veckan kanske.. hör till dem som kan testa hur mkt som helst :P

Du då?

Tänkee typ samma, vill helst testa nu men helt meningslöst :P

Svårt dock testerna gör en både mer ledsen men också hoppfull.
Svar på tråden BIM Mars 2019