• Jagerika

BIM Mars 2019

Jag vet att många kanske hoppar över att försöka bli med barn i mars, så barnet inte föds sent på året, men det struntar jag fullkomligt i och ska försöka ändå :D så tänkte starta en Bim lista då mitt hopp aldrig kommer ta slut, jag bara SKA bli gravid!

Försök 14 tror jag :)

Hoppas på lika många plus som i andra trådarna <3

BIM LISTA

6/3- Jagerika

• Svar på tråden BIM Mars 2019
  • Seseli
    Siri88 skrev 2019-02-27 15:17:30 följande:
    Tråkigt med negativt test men det finns ju hopp än!

Själv är jag bara på äl+3 och väntan går så långsamt. Värsta är att man inbillar sig så mycket!

Hur länge har ni försökt?
    Detta är bara försök nr 2, hoppade från februari-tråden hit. 
    Mina andra barn blev till på första försöket så trodde det skulle ta sig direkt nu med men jag har ju iof blivit äldre oxå :)
  • Siri88
    Seseli skrev 2019-02-27 15:43:26 följande:

Detta är bara försök nr 2, hoppade från februari-tråden hit. 

Mina andra barn blev till på första försöket så trodde det skulle ta sig direkt nu med men jag har ju iof blivit äldre oxå :)

Håller tummarna för att det tar sig snart för dig! Denna väntan och kamp är jobbig och påfrestande för både kropp och knopp!
  • Seseli
    Siri88 skrev 2019-02-27 16:00:35 följande:
    Håller tummarna för att det tar sig snart för dig! Denna väntan och kamp är jobbig och påfrestande för både kropp och knopp!
    Tack snälla! Blir det inget nu så tänker jag pausa verkstaden och komma i form inför sommaren istället :) Har du försökt länge?
  • Anonym (Senistarten)

Finns det fler än jag som inte har ett enda symtom?! ingen mensvärk inga flytningar ingen molvärk inget sur ingenting....

• Siri88
    Seseli skrev 2019-02-27 16:17:58 följande:

Tack snälla! Blir det inget nu så tänker jag pausa verkstaden och komma i form inför sommaren istället :) Har du försökt länge?

Vi är uppe i året av försök och väntar på att bli kallade till utredning, dock lång väntetid så vi försöker naturligt till dess med alla möjliga hokuspokus hjälpmedel;D
  • Malin888
    Anonym (Senistarten) skrev 2019-02-27 16:22:10 följande:

Finns det fler än jag som inte har ett enda symtom?! ingen mensvärk inga flytningar ingen molvärk inget sur ingenting....

Så hade jag sist jag var gravid!

Kändes inte förrän v 6

De 2 tidigare kändes dock!
  • Malin888
    Siri88 skrev 2019-02-27 16:33:08 följande:

Vi är uppe i året av försök och väntar på att bli kallade till utredning, dock lång väntetid så vi försöker naturligt till dess med alla möjliga hokuspokus hjälpmedel;D

Kör du epa-glandin ?
  • Funderar81
    Anonym (Senistarten) skrev 2019-02-27 16:22:10 följande:

bortsett från mensiga äggstockar - dvs ingen värk utan bara känns att de e där, så har jag inget. Ingenting. Inga flytningar... helt torr därnere typ...
  • babymys
    frugr95 skrev 2019-02-27 14:51:03 följande:

Haha frågade babymys (kan man tagga någon?) om smileysar men nu när jag loggat in via datorn så fanns de ju med en gååång.. Svårare än så var det inte, men tråkigt att de inte går använda via mobilen..

Haha se dääär!
  • Anonym (Syskonlängtan)
    Siri88 skrev 2019-02-27 16:33:08 följande:

Hur lång väntetid är det ungefär? Nyfiken då vi bor i närheten av Uppsala och i oktober när vi sökte oss till Reproduktionscentrum efter ett år av försök så fick vi en tid på ett par veckor, och så har det fortsatt när vi bokat återkommande tider. Tycker väntetiderna i vården i övrigt är svinlånga i just Uppsala län.
Svar på tråden BIM Mars 2019