• Jagerika

BIM Mars 2019

Jag vet att många kanske hoppar över att försöka bli med barn i mars, så barnet inte föds sent på året, men det struntar jag fullkomligt i och ska försöka ändå :D så tänkte starta en Bim lista då mitt hopp aldrig kommer ta slut, jag bara SKA bli gravid!

Försök 14 tror jag :)

Hoppas på lika många plus som i andra trådarna <3

BIM LISTA

6/3- Jagerika

• Svar på tråden BIM Mars 2019
  • Funderar81

Får tillägga att jag trott att mensen vart på väg sen i söndags. Känt av äggstockarna och en molande känsla i nedre magen. Precis som mens... Hoppas detta håller sig nu då. Vet ju att det ofta inte gör.....

• Anonym (Syskonlängtan)

Åh, stort grattis till er som plussat nu på morgonen!! :D

• Anonym (Kajsan86)

BIM lista;

1/3 Malin888, vwmamman, Mezzy, Elinanorden, Funderar81, MaoaM, Anonym(syskonlängtan), Rhubarb82 

2/3 Love5, ETOVA, Seseli, Cis 

3/3 Eveh 

4/3 Minnie768, Liit 

5/3 Editb, NervösAnonym, 

6/3 Honsomlängtar, Birdiz, Nr2år2019, sockertoppen90, Förälskadilivet 

7/3 QueenS, Missempi, frugr95, Lejon90 

8/3 Sjp30, Bebislängtan, Jagerika, CH90 

9/3 Siri88, höstmamma, babymys 

10/3 Kakan32, Senistarten, Jsv17 

11/3 Geranium, RedAngel 

12/3 EliMil, Emmissss, Pluppa, jamåduleva 

13/3 evi82, Tirin 

14/3 Anonym(Milla), niiskuneiti

15/3 Em0ma, Kajsan86, Räkan123 

16/3 Hallonsaft24, Kstadtjej87 

17/3 Ängelby 

18/3 Grumpycavat 

23/3 Nicciz 

25/3 Swn

26/3 Malin888, Ladyballistic 

27/3 Annaaa

PLUS lista; 

23/2 Elinanorden bim -5 

26/2 MaoaM bim -4

26/2 Liit bim -6

27/2 Editb bim -5?

28/2 Funderar81 -1

• Anonym (Kajsan86)

Oj vad det plussas i tråden, verkar bli en toppen månad :)

• Jsv17
    Jagerika skrev 2019-02-28 06:15:32 följande:

Jag kunde inte hålla mig såklart från att testa haha, bifogar bilden då jag inte vet om det är nått litet där eller inte? Det tolkad ju som negativt men tyckte ändå mig sen en rosa liten skugga? Men har inga direkta förhoppningar då jag fått mååånga skuggor haha. Och detta är ju bara ÄL+9 typ!

Jag ser den rosa skuggan du menar! Supersvårt att säga om det bara är en färgrest där remsan sitter eller om det är nåt gång, men åh vad jag håller tummarna nu, det var flera tjejer som plussade med borago (ska vara liknande som EPA-glandin) i trådarna när jag försökte med vår son jag hade också funderingar på att beställa det men då plussade vi den månaden
    Pojke 9-12-17
  • Jsv17
    Love5 skrev 2019-02-28 06:56:20 följande:

Visst har jag plussat idag? Två dagar före BIM.

Det har du solklart gjort! Stort grattis!!!
    Pojke 9-12-17
  • Anonym (Envis mysare)

Åkte på halsont och förkylning plus svamp ! Yaaay!

• Malin888
    Siri88 skrev 2019-02-27 20:34:05 följande:
    Nej just nu kör jag med protesterAll, hoppas det ska ta bort mina spottings. Blir det inget denna månaden tänkte jag börja med munkpeppar. Har du testar epa-glandin?
    jag börjar me det nu. Är på försök nr 2 och bim imorgon men är 99% säker får mens imorgon
  • frugr95
    jamåduleva skrev 2019-02-27 22:47:05 följande:

Hur har ni det med eventuella smärtor vid ÄL? Tänker molvärk och ömmande bröst. Får ni det före, under eller efter ÄL? Funderar för jag fick positivt på ÄL-test för fyra dagar sen och har inte haft några känningar alls, nu börjar brösten ömma liiiite. Tempen höjdes för två dagar sen och väntar väl egentligen på en bekräftelse på att ägglossning skett från natural cycles. Men som sagt, har noll känningar för ÄL och jag har haft skitont tidigare månader.

Jag har aldrig känt något vid ÄL faktiskt! Men har ju haft molvärk i magen sen två dagar efter så återstår väl att se varför haha.. hur va din temp idag?:)
Svar på tråden BIM Mars 2019