Siri88 skrev 2019-02-28 17:39:59 följande:
Så skulle jag tolka det! Håller tummarna för dig!
Gällande ägglossningstester så använder jag CB med dubbel hormonindikator men jag har aldrig fått en blinkande gubbe, bara en fast direkt. Är det någon som haft det liknande? Vill ju kunna maxa runt ägglossningen liksom.
Jag använde gravidkollens stavar parallellt med digitala nu, och min stegring blev jättesnabb alltså de var typ blanka (då hade jag älflytningar) men stegrade sig sen över 1-2 dagar bara så gick fort, vissa har snabba stegringar.
frugr95 skrev 2019-02-28 18:23:50 följande:
Okej hade inte hållt mig mer än kanske max 3h och ska ha mens om 6 dagar... mannen firar för han ser ?SÅÅÅ? tydligt. Men jag vettiskön??? Va tror ni?
Men visst ser jag! Svårt med just tidiga clearblu som ofta ger en skugga, och svårt att avgöra färg på bilden men är det blått irl då är det nog nåt på g där!
På riktigt om din man ser så är där nåt, min man såg inte ens det relativt tydliga streck jag fick med vår son, han typ ?menar du det där? Räknas det?? Hahaha Jag var jätteuppspelt och ville dela detta moment med honom så såg han det inte ens! Och jag fick börja förklara hur testet fungerade och allt möjligt, förstörde momentet lite men nu är det ju en kul historia Haha