• Anonym (Crazy Cat Lady)

Tål knappt sambons barn !!

Bor sedan ca 3 år tillbaka med min sambo och hans två barn varannan vecka.

Vi har fått en till tjej nu (min första ????) för tremånader sedan, sååååå fin !

Men ! Hans två döttrar...........

den största bli åtta snart och gör absolut ingenting annat än att sätta sig på tvären och grina och skrika. Hon får sådana utbrott så pappan måste ligga på golvet och hålla i henne för hon blir spritt språngande tokig. Hon skriker tills hon tappar rösten.

Vågar ingenting trots att vi peppar och gör saker för henne. Hon törs inte ens gå på toa själv här hemma. Nu har hon börjat ?gnussa? så extremt så skolan har bett oss ta med en kudde till idag ?

Jag har frågat om jag får ringa en doktor som hjälper folk att må bra på insidan och inte vanliga sår, och det vill hon att jag ska göra. Men barn och familjehälsan vill att riktiga föräldrarna ska kontakta men ja..... det händer inget ????

Vet inte om det går att diskutera om det här.. ville vara få ur nig det ???? det är en daglig kamp och dom är såna energitjuvar!

• Svar på tråden Tål knappt sambons barn !!
  • Pope Joan II
    Anonym (Crazy Cat Lady) skrev 2019-02-06 02:13:38 följande:

FÖRLÅT! Det betyder att hon gnuggar snippan mot något

Och skolan bad att ni skulle ta med en kudde som hon Jan onanera mot? Ja, det verkar ju troligt.
  • Mrs Moneybags

Stackars barn. Men återigen, allt detta är övermäktigt för dig just nu att ta hand om. Det är barnens föräldrar som måste ta tag i detta.

En 8-åring som onanerar ständigt och har 14 hål i tänderna är förmodligen gravt negligerad av sina föräldrar. Din man har en hel del att steppa upp till här. Han har fallerat sina barn under en längre tid, för 14 hål dyker inte upp över en natt. 

Föräldrarna behöver uppenbart stöd i sina föräldraroller. En kontaktperson på soc kanske är en bra idé. 

• Anonym (Jjj)

En dag kommer det där vara din egna dotter. Då får du hoppas att du fortfarande är tillsammans med din man och att du inte har hittat någon ny som klagar på att din dotter är en hemsk energitjuv.

• Bananböjaren
    Anonym (sic) skrev 2019-02-05 22:46:52 följande:
    Har du valt att skaffa barn med en man som försummar sina barn till den grad att ena har 14 hål i tänderna? När man upptäcker en sådan människa anmäler man honom till soc, man blir inte ihop och skaffar barn med honom. Herregud.

Och att du dessutom accepterar att behöva göra 98% i hushållet? Vad håller du på med? Vill du att din dotter ska växa upp och tro att det är hennes roll att slava i hushållet? 
    Med tanke på TS inlägg i tråden så var väl den gubben det bästa hon kunde få. Det var antingen det eller att fortsätta "gnussa" som ts hade att välja på. Stackars barn.
  • Anonym (,)

Varför skaffade du barn med denna man?
    Hans barn är ju vanvårdade. 14 hål. herregud. Väntar nu bara på förklaringen från ts: "men det är endast den biologiska mammans fel. Mannen är underbaar"
    Suck

• Fiona M
    Anonym (Crazy Cat Lady) skrev 2019-02-06 02:13:38 följande:

FÖRLÅT! Det betyder att hon gnuggar snippan mot något

Varför ber skolan er ta med en kudde..?
  • Anonym (Svea)

Jag hade inte klarat av att leva i en så destruktiv relation.

En ständigt planerande unge skulle göra mig illamående!

• Wolfie13

Sorgligt på så många nivåer.

Här har vi alltså två barn, som i ung ålder tvingas uppleva att familjen splittras och dessutom så tvingas de på föräldrarnas nya partners på bägge håll plus syskon. Och när du dessutom inte tål dem och mest verkar arg ts.... inte konstigt att de är otrygga.

Vad gör pappan åt att mamman försöker tvinga på barnet ett annat kön?? Det borde soc-anmälas om det stämmer!

Vad är ni för vuxna runt dessa barn egentligen? Har någon frågat barnen om hur de MÅR?

Svar på tråden Tål knappt sambons barn !!