Scrapträsket
Nejmen gud, det finns ju mycket billigare... ett öjneblick bara.... *letar*
Här kan man beställa såna prov-tags på alla bazills! pappersbiten.se/shop/index.php&cPath=2&zenid=9307cd9ba5e852263d8729449576db4d
Nejmen gud, det finns ju mycket billigare... ett öjneblick bara.... *letar*
Här kan man beställa såna prov-tags på alla bazills! pappersbiten.se/shop/index.php&cPath=2&zenid=9307cd9ba5e852263d8729449576db4d
Javisst, hon qkuttar dem själv, men det är ju fortfarande bazills
Flera kompisar har köpt därifrån och är jättenöjda! Jag har inte fått min breda ända ur än......
Skumpis - du kan ju köpa lösa såna "papperix"-kort också. Många bok/pappershandlar har det och det brukar även finnas på Åhléns. Då kan du ju få i ett gäng olika färger och storlekar, samt matchande kuvert.
Själv gör jag mina av elle erre- eller canson-papper som lite mer konstnärs-/kontorsinriktade pappershandlar har i a4 eller a3-ark, eller så köper jag dem från www.impressrubberstamps.com Impresskorten är jättefina, färgad utsida och vit insida, finns i en miljard olika färger och några olika mixade packar. De har även matchande kuvert. Kan ju kanske bli lite dyrt med frakten, men vad fasen...... de är de snyggaste korten jag hittat hittills i alla fall!
Cia - *host* jag har mina i en såndär vit snygg box från Ikea
Hehe, eller ett alfabet per ziplockpåse grande
Ett myller...... inte det optimala sättet, men ack så spännande
Det finns "blad" till att sätta i pärmar som är hårda och sådär lite glansiga som man kan sätta fast alla sina EZ på också, men jag har aldrig införskaffat det. CD-fodral funkar ifall inte stämpeln är för tjock....... Jag ser till att ha kvar skyddspappret bakpå alla mina EZ så jag kan sätta tillbaka det så fort jag är klar.
Cia- ohja, det borde funka perfekt!!!
Mammsy - man har dem
.................... knyter fast dem och kanske målar på dem om man vill....... hehe. Knyter fast på LOs eller kort alltså, med fina band
Jag har ett gäng såna med text på från Making Memories, löv them.
Typ.
Mammsy -
*FNISS* ja, den är hur söt som helst! Har dock kommit fram till att jag inte BEHÖVER DEN!
Däremot behöver jag plötsligt tre feta nya blomstämplar under "newest stamps" efter att ha kollat in alla deras nya idékort natten till idag
Jag som just piställit därifrån........ tänk att det JÄMT är så????
Hehe................. jag behövde dem inte ALLS då jag piställde förra helgen.. det var idékorten inatt som pajjade allt
*fnisssssss* Jag vill ha alla mina fina fuzzy rub ons jag köpte på Lifetime i fredags NUUUUUUUUUUUU!! Köpte andra underliga saker där också, men de minns jag inte ens en gång. Impress borde komma imorrn hoppas jag... min kompis fick sitt idag
Fusk. Har en hel packe med snygga cotton candy-rosa kort däri!
Hehe, jag har fönstershoppat hela vintern..... har handlat sammanlagt 3 ggr sedan nyår (ja pyssel alltså
)! Skapa irl en gång, Impress en gång, och så Lifetime en gång! ÄNTLIGEN ska det komma lite saker i min lådda...... men inte idag tydligen, postgubben hade inget till mig
Inte ens ett sketet fönsterkuvert från äckliga försäkringskassan...