Inlägg från: Blue Vapor |Visa alla inlägg
  • Blue Vapor

Scrapträsket

esterr - gamla hederliga www.amazon.com kanske?? Åratal sedan jag beställde från dem, men ändå?

• Blue Vapor

Cia - nej jag tycker som du! Hemligt tills slutsignalen går!! Annars är det ju inget skoj!

• Blue Vapor

Helloj, Vem Vet, är du här? Vad skoj!

Jag svarar lite på din fråga... det beror på vad du väljer att scrappa i! Min gravidbok som jag håller på med, där är det redan fasta sidor, så de brukar jag klä med annat papper liksom, så jag får en ny bakgrund, eller ibland kör man rätt på sidan bara. I vanliga scrapbalbum så är det ju oftast plastfickor som är meningen att man ska peta i sina alster i, så då scrappar man direkt på valfritt pappersbakgrund! Dvs då dekorerar du på vilket papper du vill.

Blev du klokare??

• Blue Vapor

Hihi, najs!

*försöker komma åstadkomma födelsedagskort....*morr* *

• Blue Vapor

Nu ska jag göra en SVART, sur LO
    Nädå, men fyyyyy så sur jag börjar bli på att bebisen inte vill komma ut! Och jag som varit så jätterädd förut, nu är jag bara TRÖTT! Vad är det för fel på att vara på UTSIDAN av magen va??? Jag tar det som en förolämpning rätt av

• Blue Vapor

MAmmsy - mmm... och jag vill ha de fyra "botaniska" motiven där...... men jag VÄGRAR handla en enda pinal till därifrån. Jag har funderat på att skaffa mig en bulvan

• Blue Vapor

Ja jag KAN faktiskt inte rekommendera någon att handla där, vare sig servicemässigt eller moraliskt för den delen - men visst alla kan ju få prova, det kan ju funka... För egen del så har jag både givit upp och fått nog för länge sedan!

• Blue Vapor

Glyfen - usch, inte skrämmas! Jag är redan rädd för att jag aldrig mer kommer hitta in hit till alla pysselsaker Och jag som nästan bestämt mig för att prova på att göra smycken nu också.... voje vojne...

• Blue Vapor

Nejnej för tusan, jag smyger här... Trodde det var på G inatt, men det kom av sig på förmiddagen.....

Svar på tråden Scrapträsket