Scrapträsket
När ska vi vara klara??
När ska vi vara klara??
Men MORR!!! Varför har mitt braiga superduper-crafts-lim torkat i pipen???? Jag får inte ut nåt juuuu!
Ni som har glue pens - funkar det verkligen på strass?? Sitter det? Jag tycker det verkar så ynkligt... men i värsta fall får jag ta det....
Mammsy - åhå? Klämde på det häromdagen, tur att man ställde tillbaka det i hyllan då.... jag har ju bara tusen lim sedan innan...
Plötsligt så funkade limmet här.....
Hm, jag funderar på en sak..... min gravidbok som jag scrappar, den är ju iofs väldigt personlig, men samtidigt så tycker jag inte själv att den är liksom UTELÄMNANDE... jag känner mig inte sårbar som lägger ut bilder på den här på fl, och det gör mig inget att alla kan läsa liksom.... Borde jag bry mig mer? Eller inte "bry mig" kanske, men ja..... borde jag vara försiktig? Ingen känner ju ändåså mig? Jag delar gärna med mig, och jag är ju stolt över det jag gör.... jag hoppas inte någon tycker det är stötande på något sätt
Äsch, jag vet inte ens vad jag vill ha sagt med det här inlägget *asg*
Nu finns HUR SOM HELST en ny LO i mitt galleri
under "starka bilder" som vanligt. Jag missade att fota i dagsljus, så naturligtvis är färgerna sådääääär jämfört med IRL. Och, även det som vanligt, så ska fotokopian där bytas ut mot ett likadant, fast riktigt foto, alltså svartvitt i detta fall!
De färgade papprena är baziller, orange peel och det vita är Heidi Swapps nya "fussy rub-ons"! Urhäftiga IRL!
*blablabla*
Lioness - jag har tänkt på det jag med...... men nog inte kommit fram till något bra än. Jag TROR att jag kommer försöka göra något liknande i alla fall, men det blir säkert mer liksom inriktat på barnet som sådant, i mitt fall. Jag hoppas jag kommer kunna ta mig tid till det, för det känns så värdefullt! Jag VILL göra det.
Annars får jag nöja mig med ett. Barn.
Cia - ja, närbilden på journalingen skulle man ju kunna hoppa över iofs, men det gör mig nog inget att det syns, och eftersom jag mer scrappar känslor och händelser än just FOTON så hör texten så mycket samman med LOn i sin helhet liksom.... *tänker...* Det skulle kännas rumphugget att visa utan att visa ALLT då. Är det nåt som är dödsahemligt så lär jag ändå gömma det i själva LOn ändå...
Och du, f*n va tråkigt det är att sova
Det gör ju bara ont och är jobbigt *frust*
Alla måste faktiskt köpa Heidi Swapps nya fussy rub-ons..... de är SÅ häftiga!! Alldeles ludna ju! 8)
Mammsy - man SKULLE kunna sjåppa baaaara rubons..... då blir det billig frakt också....
Men nä, det händer liksom aldrig att man BAAAARA shoppar just det där braiga och billiga
*host*
Svengelsk - hm, jag gillar själv inte den där........ ehm, en som ligger rätt off.... i en backe nära Lejonetåbjörnens glass.... men den är ju iofs inte centralt heller
Arkivet kanske?? Någon annan från götet som har bättre koll?
Alltså, Arkivet är den braiga jag kommer på, minns inga fler men jag vet att det nog finns?