Inlägg från: Blue Vapor |Visa alla inlägg
  • Blue Vapor

Scrapträsket

LillemorR - du får sitta i lugn och ro vid pc:n och glutta istället Nämen skämt åsido, nej, jag har inte stött på några kataloger på det sättet! Det närmaste jag kommit är superduperunderbara boken "Encyclopedia of Scrapbooking" som Creating Keepsakes givit ut! Finns på typ adlibris och en del av de svenska scrapbutikerna. Jag tycker själv att den är helt grym! Där tas ALLT material upp och det är jättebra förklaringar till material och olika tekniker man kan använda sig av. Färgbilder sida upp och sida ner, massor av bilder på LOs rätt igenom också!

Pysslar jag? icke då..... har däreomt lagt upp ett bröllopskort jag gjort till en kompis, finns i mitt galleri, starka bilder! NU ska jag pyssla..snart..

• Blue Vapor

esterr - jag måste nog rekommendera den boken till alla... oavsett stil! Man får så oerhört mkt inspiration, och det är superbra med all materiallära om man kanske inte är så superinsatt i allt som finns. Teknikdelen tar upp ALLT man kan göra inom scrap tycker jag..... men man ska nog se den som "ett övergripande verk" liksom! Annars kan man ju titta närmare på CKs mer nischade böcker också.... ja, 20 dollar är bra pris!! Tänk på att det är tjockis till bok bara, med tanke på frakten!

Japp, jag skulle lätt köpa en väska och fylla med grejer då jag åker över! Så typiskt att man inte hade fått upp ögonen för denna hobby de gånger jag redan varit där.... *morr* ALLT finns ju i tusentals ggr mer än här, och biligare! Skulle nog ta en hel resväska bara för papper

• Blue Vapor

tr3z - Tänkte säga precis det, men lät bli Det lät så.....så hemskt vulgärt på nåt vis Men ACK så rätt du har *ASG*

• Blue Vapor

tr3z - *host*jagmed

Och nej, inga bebbar här än! Hyser dock hopp om att förmiddagens dust med den inkompetenta idioten flåt HANDLÄGGAREN på FK kan sätta fart på saker och ting

• Blue Vapor

Mjaha.................... försökte regga mig på Scrappiz, men hur länge ska man vänta på att få ett lösenord egentligen??

• Blue Vapor

kaksmulan - nämen! Ja du har så rätt så... rätt i skräppåsen minsann! Tack!

• Blue Vapor

Och var i HELA friden hittar man tävlingarna??

• Blue Vapor

*fniss* jag skrattar så jag nästan gråter åt ett foto jag ska ha med på min LO här... Det är taget i v 12, och jag tyckte det syntes SÅ väl att jag var gravid, och att jag var SÅ lönn-mullig också JAG ÄR JU FÖR TUSAN BARA ETT STRECK! *asg*

• Blue Vapor

Jag är ofta på Skapas butik här, irl alltså, och de är alltid så HIMLA trevliga och superhjäpsamma, och jag tycker det är så TRÅKIGT och SKITDÅLIGT att de inte sköter sin webb nu då de äntligen fått igång den Iofs så TROR jag att det är någon annan än de två ägarinnorna som sköter det, men ändåååååå!?

Svar på tråden Scrapträsket