Inlägg från: Blue Vapor |Visa alla inlägg
  • Blue Vapor

Scrapträsket

*hardcore-pysslar*

• Blue Vapor

*fniss* japp! Jag hade nog tänkt gå och lägga mig vid midnatt idag..... men jag har ingen lust Jag tror nog att jag gör klart denna LOn först.... kanske inte helt, men nästan! Låter nog blingblinget vänta till imorrn sen

Det är bara jobbigt att sova, så jag gör helst inte det... det gör ju ont överallt och så svettas man och så blir man täppt och törstig och allt på en gång MYCKET roligare att scrappa!

• Blue Vapor

Usch, jag är egentligen svintrött...... det är då saker och ting brukar börja gå fel här Så jag lägger nog ner verksamheten snart...

Jo, boken som jag gillar är den "Encyclopedia of Scrapbooking" som Creating Keepsakes ger ut! Den är.. nästan lika stor som ett a4 och så 318 sidor lång (nästan 2 cm tjock) och mjukbunden. Japp, jag har den här och mäter för fullt Jag vet att den finns på www.adlibris.se faktiskt, men några webbar har den också, vet inte var den är billigast, men adlibris brukar ju ligga bra till (och låg frakt!)

• Blue Vapor

Sussieb - oh en till! Du, ditt projekt lät skoj! Vad glada de ska bli! Men usch, det är inte roligt att vara ute i sista stund sådär.... som jag ALLTID är

Nu börjar det gå fel här.... *asg*

• Blue Vapor

Kela - jamen just! Klart du ska köpa den där! Jag vet att kompisar sett den för typ 20 dollar där....

*fniss* ja det mest osmarta jag kan komma på just nu, som jag gjort "på trötten" är att inbilla mig att jag hade ögonmått nog att på frihand sätta ut tre mini-eyelets på RAD i en text Det gick inte alls det bra, fick försöka kludda över två av dem med guldgrunks dagen efter sen....

• Blue Vapor

*frust* inte jag heller, men det fattar inte jag så här sent

Näe, nu svettas jag av trötthet här... och nu lyckades jag till sist att printa ut min journaling på RÄTT ställe och på rätt PAPPER! Så nu tänker jag nog gå och sova... eller jag menar, gå och våndas i horisontalläge.... kanske kan man få sig några z:an under timmarna innan solen börjar gå upp..

Natti natti!

• Blue Vapor

Haha, ja sånt plugg känner vi igen och minns med största vånda!

Ska bara tipsa innan jag släcker ner här.... på Clas Ohlson så finns det en sån "lim-på-rulle" från Omniwell inne på kontorsavdelningen. Den permanenta är dålig, men den NON-permanenta varianten är faktiskt jättesmidig att använda då man ska sätta fast fin-papper på skivarpapper och köra igenom för den slutliga utskriften! Sitter perfekt, och så är det jättelätt att få bort sen! Billigt som attan, har för mig att en förpackning går på 19 spänn!

Nu SKA jag sova.......

• Blue Vapor

Kela - fäst med eyelets eller brads, eller med ett fint band så att limmet inte behöver synas!

• Blue Vapor

kaksmulan - jag kan svara, men är lat och orkar inte Om du klickar till trådstarten så har du ett helt GÄNG med jättebra info som vi lagt i första meddelandet! Där står bland annat förklaring på brads och eyelets! Där hittar du säkert en hel massa annat skoj också, som kan vara bra att veta!

Jag menar alltså inte alls att vara otrevlig Tänkte bara så du inte missar bra info!

• Blue Vapor

myskatt - det trodde jag med, mitt lösen hade hamnat rätt i SKRÄPPOSTEN! Så kolla där!!

Svar på tråden Scrapträsket