• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Cheri

jag tycker att skisserna lockar till att tänka annorlunda och kke använda andra tekniker än vad man normalt kke skulle göra, en liten personlig utmaning framför allt 

• Tingeling13

Aha det är fantasin som tryter.
    men det gör den självklart på mig med och då brukar jag surfa runt bland era fina sidor och hämta lite tips här och lite där och så sätter jag ihop dem.

Och då vill jag också tala om att jag har tagit go tid på mig att scrappa dessa 5 album.
    Det är nog nästan 2-2,5 år nu.
    min vännina har på samma tid fått ihop 12 schmockfulla album. Så jag är verkligen inte effektiv och det är kanske så att skisser kan sätta lite fart på mig. Jag ska verkligen ge det en chans.
    Jag försökte logga in på scrappiz men jag har tydligen glömt min ilogg för jag kommer inte in.
    Så nu kryper jag till kojs i stället.
    Ha det så bra och sov gott alla.

• Cheri

hörrni.. när är röstningen slut? När är det ok att ladda upp LO´na på andra forum? Har ni redan gjort det??

• Cia o krabaten

Här är man borta på scrapträff några timmar och ni skriver 20 sidor!!!! HÄRLIGT!
    Fick gjort 2 nya och färdigställt en, så en lyckad kväll för mig och resultatet visas imorgon

SKumpis: JAg använder lite olika fs. Bara att kika in. Men jag använder bara med akrylfärg.

• Ekorrfamiljen

Tjejer! Var kan man köpa ett "startset" med papper och ev. lite annat smått och gott online? Här i stan finns bara dyra Pandurobutiken. Orkar inte surfa runt och plocka ihop ett set själv, för jag misstänker att jag inte kommer att kunna hejda mig då.

//Ekorren - mamma till Tin, Troll och lille Vendel i magen.
  • tr3z

cheri - helt ok enligt mig att ladda upp på andra forum redan nu, det är ju ingen tävling där vi vinner presentkort (i wish!) Annars är tävlingen slut på tisdag.

• MAMMSY

cheri jag har redan laddat upp min på scrappizGenerad kunde inte vänta, blev så nöjd med den när jag _äntligen_ blev klar med den

• Glyfen

Jättekul att se hur olika alla lo:s blev fast det var samma skiss!

Jag får väl ta och börja med nästa veckas utmaning ikväll så att jag har chans att bli klar i tid... hade verkligen inget flyt ikväll Jag får glädja mej över att jag kom så långt att jag har en ny LO fotograferad och klar

• tr3z

hmm, tycker bara att det blev så tråkigt att jag klantade mig. Och att det blev sura miner för att jag skrev att det var OK att skicka in efter kl 20 och sen hann jag ändå inte få med den. Jag vill bara säga att jag gjorde så gott jag kunde, men jag känner mig mest bara ledsen faktiskt.

Svar på tråden Scrapträsket