• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Marajjah

tr3z
    Jag blev mest putt eftersom du skrev att jag skulle skicka snabbt som attan (typ 20:45) om jag ville vara med. Jag skickade snabbt (typ 20:50) och ändå fick jag inte vara med. Jag vet att det var 20.00 som gällde, men då jag frågade om det var ok att skicka efter så var det ju det och ändå så blev det som det blev. Så är det när man är en stressad morsa som mått illa ända fram till igår då hon var på scrapmässa hela dagen och idag varit på konsert och kom hem kl. 19. Fotona skrev hon ut innan idag men scrappingen påbörjades 19.45. Hann ändå rätt mkt på den korta tiden tycker jag...

Nåväl, jag har surat klart för den här gången sen får vi se om jag ids vara med ngt mer.

Mamma till Filip, väntar pyre2 i oktober 2006
  • ZaraÖ

Skit bra jobbat trez! alla heder till dig!

• Glyfen

Tr3z: Jag hängde inte riktigt med i svängarna där... jag hade redan accepterat att jag inte hann med.. har man satt en tid så har man ju! Jag får skylla mig själv.

Självklart gjorde du så gott du kunde! Jag förstår att det var krångligt.
    No hard feelings från mig! Inte vara lessen mera! Kram!

• Skumpis

Rättar mig själv: Nya skissen på scrappiz har jag inte sett. Säg inte att det är ännu mera cirklar??? Jag menade att jag gillade ZaraÖs skiss Blääääää, för cirklar

• ZaraÖ

Den nya sissen på scrappiz lämnar ju inte särskilt mycket åt fantasin...tveksam till den! Vi får se kanske scrappar på ändå, man blir ju så mycket mer effektiv under utmaningar!

• Skumpis
    Vill bara säga att nästa hos mig blir besökare nr 8500
    NU är det natten!!!
  • Cheri

haha nu ramlade ju vi alla in på scrappiz!

• kela81

Här åker man iväg på lite middag och så skriver ni som galningar
    tr3z-vilket jobb du gjort med omröstingen Verkligen kul att nån tar sig tid och ork att fixa det!

• Matriark

Okej okej, jag erkänner!
    Det här har varit min favorittråd i evigheter.. Ändå har jag aldrig skrivit i den själv. Jag har läst vad ni har skrivit, klickat på länkar som givits, kollat runt på era sidor och i era gallerier. Ni är superduktiga!
    Jag vet inte varför jag inte hoppat in tidigare egentligen, men nu ikväll när jag till slut fotat några egna alster och laddat upp till galleriet, ja då känns det som jag vill vara delaktig jag med
    Jag har gillat att göra annorlunda fotoalbum så länge jag kan minnas, men just begreppet scrapbooking har jag känt till i runt 1½ år, och det är en hobby som bara växer och växer... Jag spenderar en mindre förmögenhet på alla dessa papper och andra förnödenheter (det känner ni förstås igen er i...)

Sådär! Nu var det iaf gjort.. Jag har erkänt mig som scrapoholic..*fniss*

Svar på tråden Scrapträsket