• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Marajjah

Jo
    Det är den som du har på många av dina lo:s elelr hur?

Mamma till Filip och BF 22/10 för Pyre2
  • Jo79

Den jag har är nog oxå mellan.... passar nästan till allt som jag ska ha löv till tycker jag.

Mamma till KaramEllen
  • bitte71

Åh, jag har också fått ett paket från Scrapbookbutiken idag - månadspaketet för juni månad och det var så snygga papper så jag nästan svimmade! Tjoho , jag vet precis hur jag ska använda en del av dem! Och så har jag köpt en dymo idag också (ja, jag har också fått skattepengar om det är ngn som undrar ) Och imorgon eller på onsdag ska jag hämta min retrostans och flower powerstans på Pysselpunkten!!! *glad*

Det vackraste jag vet: Oscar 000121 och Linnéa 051209
  • MAMMSY

Jag väntar oxå på paket från pysselpunkten

Är det nån som vet måtten för letter size? E faktist lite sugen på att scrappa i det det e så snyggt särskilt liggande lettersize tycker jag

• Flissi

Alltså gör ni pysslet i ett vanligt fotoalbum eller sätter ni in sida för sida i en typ pärm eller hur förvarar ni de underbara verken?
    Har kikat runt & blivit inspirerad så nu ska det hem & pysslas :0)
    Vad heter sidan där flera beställer pyntgrejer?

• Meli

Ett postboudnalbum kan jag rekommendera, då har man sina LOs i platsfickor och kan flytta runt dem ock de skyddas från kladdiga fingrar,

Det finns massor av butiker, kolla på www.scrappiz.se

• Fnyz

Flissi:::på förstasidan i den här tråden finns massa internetadresser till butiker. och så har det tillkommit några butiker som t.ex. scrapbookbutiken.se som sagomamma här på fl äger den kan ajg rekomendera varmt!!!!

• penni

letar efter en punch som är som ett korsstygn tror den heter jacks, finns som qk die.. nån som vet vart jag kan köpa en? hiottar INGENSTANS och snart blir jag desperat!

• Sagomamma
    Fnyz skrev 2006-06-12 15:41:12 följande:
    Flissi:::på förstasidan i den här tråden finns massa internetadresser till butiker. och så har det tillkommit några butiker som t.ex. scrapbookbutiken.se som sagomamma här på fl äger den kan ajg rekomendera varmt!!!!
  • Henriks wife

Jag vill oxå lyfta fram de underbara butiken http://scrapbookbutiken.se/ superbra

Är så sugen på sånna där stämplar eller vad det var sånna blommor.....kanske blir tvungen att beställa

Vi har börjat försöka
Svar på tråden Scrapträsket