• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • tr3z

jag har försökt... gah! jag blir tokig.

okej, jag la ut en omröstningstråd, bilderna finns i mitt galleri. Om nån kan göra det så gör det, annars så .. äh, jag ger iaf upp nu, det här plus är knappt värt sina 10 kr i månaden. eller så är det bara jag som är kass. Gråter

http://beta.familjeliv.se/Forum-5-179/m8417424.html

• Marajjah

Mitt bidrag kommer inom en Mycket kort tid. Är det ok??

Mamma till Filip, väntar pyre2 i oktober 2006
  • tr3z

ja, titta nu gick det.
    nä, nu skiter jag i det här.
    jag lägger min röst, motiverar och sen loggar jag ut. tur att nån annan ska göra det nästa vecka. jag suger.
  • tr3z
    OBS OBS OBS OBS

JAG GÖR OM DET OK?!
    TRÅDEN OVAN ÄR EN BAJSTRÅD, JAG GÖR OM DET MED BILDER osv..
    sorry för allt strul.
  • tr3z

Glyfen och Marajjah - skicka in dom jjjjkligt snabbt så får ni vara med, jag strular ju ändå bara...

• Skumpis

Stackars dig trez Ta det lugnt om du kan! Fast du kanske har miljoner andra saker att göra ikväll...

*det lär inte bli slagsmål om vem som ska hålla i nästa veckas omröstningstråd*

• Skumpis

Någon som har använt foamstamps på någon LO som ni har i galleriet? Visste inte att jag skulle vara tvungen att välja typsnitt också Nu vill jag ju ha alla!!! *så klart* Vill gärna se hur de ser ut på en LO.

Svar på tråden Scrapträsket