• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Humla78

Tingeling
    Vadå sista? Det är klart du ska vara med igen!!!

• myskatt
    Bläää, fasiken va det syns att jag är helt novis på detta...ingen fantasi alls, följer bara skissen slaviskt .
  • Skumpis

myskatt - Jag är också skiss-slav

• Cheri

jag har följt skissen ovanligt mkt för att vara jag.. den var lixom så bra redan

• myskatt

Nu har jag iaf beställt grejer från scraproom för 800 , mot bättre vetande enligt sambon som inte vill att jag bär upp mer grejer. Vi ska ju ner med allt 1/5.

• Marajjah
    Jag orkar inte med att vara med heller, inte som det känns nu. Stressade som f.. menmen, jag scrappar på ändå. Kika på mina verk i galleriet istället!
    Mamma till Filip, väntar pyre2 i oktober 2006
  • Tingeling13

Men jag vill scrappa som jag vill och inte efter någon annans skiss Oskyldig.
    Fast visst man ska aldrig säga aldrig, det är ju bra att få tips och ideer från andra duktiga scrappare Skrattande.
    Fast de skisser med bara ett kort på går bort för mig. Vill ha fler bilder på varje Lo.

myskatt
    Men du, jag då.
    Jag följde inte ens skissen Generad bara gjorde som jag ville, fattade inte att man skulle följa en skiss, pinsamt Generad.
    Dessutom så har du/jag fått ideer till nästa objekt, eller hur? Flört

• Jo79

Men det gör väl inget om man följer en skiss helt och hållet? Det är ju upp till var och en hur man vill göra, och känner man att skissen passar en bra så följer man den, och vill man sväva ut från skissen så gör man det... Jag tycker inget är "fel" utan det blir som det blir. Det blir ju ändå ens egen, man väljer ju papper, foton... äh, ni fattar vad jag svamlar om...?

Nu ska iaf jag sova... och sura över att jag inte har någon kamera eller scanner som gör att jag kan vara med och kämpa om äran... Inte för att jag hade haft skuggan av en chans, men ändå...

Svar på tråden Scrapträsket