• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • smulan001

Finta: Var in o snokade Jättegulliga LO båda två!

• ZaraÖ

Jag är sjuk idag och kan inte scrappa! Maaaah! abstinens!

• tr3z

lagt ut vecm som gjort vad i omröstningstråden då omröstningen ändå är avgjord
    lägger listan här med

ZaraÖCia o krabatenSkumpistingeling13summerminagirlmyskattaell2xAmiihacheritr3zHumla78Smulan001MAMMSY
  • tr3z

Cheri - jag menade inget illa, utan att det är så många som har röstat på din LO (ja, och de andra som ligger i topp ocks!) att det inte går att komma ikapp. Slutdatum är i morgon, och efterosm det inte brukar droppa in ungefär 30 st när nyhetens behag (dvs omröstningen) har lagt sig, så tyckte jag att det kunde vara intressant att folk fick veta. Alla var ju så himla nyfikna igår, men okej, det var fel gjort av mig.

Allt jag gör är visst fel så jag ger upp.

• Skumpis
    Men vad är detta? Det känns plötsligt som det är dålig stämning på tråden LedsenInte ska en tävling få förstöra vår goda stämning??? Förvånad I så fall tycker jag inte att det är så bra idé med skissutmaningar längre.

Jag kan inte se bilderna längre?!?
    Någon som vet något ställe som just nu har typ fraktfritt eller annat erbjudande??? *skakar av shoppingabstinens* SkrikandesOskyldig
  • Cheri

Alltså.. inte behöver du ta så illa upp tr3z!!!

Jag tycker bara att det kändes orättvist mot dom andra.
    Typ it ain´t over til´ the fat lady sings..

Var inte alls meningen att uppröra dig, det var ju meningen att det här skulle va kul!

• ZaraÖ

scrapandgiftcornaer. se har välans fraktfritt jämnt tror jag skumpis  Penga mun chi-ching!

Ja vad är det här? Inga sura miner..det här är ju en kul grej!!
    Jag håller i omröstningen nästa vecka och för att det nte ska bli några missförstånd eller sura miner klargör jag nu:

Absolut sista inskickningstid för att vara med i utamaningen som går av stapeln nu på söndag 9 mars, är söndag kväll kl 20, bidrag som inkommit efter utsatt tid kommer alltså inte med i utmaningen! Bidragen skickas till [email protected]
    Lycka till alla tävlanden och cheer up nu!
    Kram på er!

Svar på tråden Scrapträsket