• kela81

Scrapträsket

Finta-jag ska börja med månaspaket...så fort jag fåe en lön som kommer varje månad konstigt att man ska behöva sånt ochså

• kela81

jumjum-jag ha rkollat på de där paketet själv och tycker att det verkar vara bra! som smulan säger...man får ju allt man behöver som nybörjare...

• kela81

kela81 heter jag på scrappiz med... *va då dålig fantasi*
    Fast jag har inte heller laddat upp något där än..måste ta mig tid och försöka lära mig den där sidan nån dag...

• kela81

Nä...inget försök till att övertala sambon här inte *miiiiiina papper..bara miiiina* Nä...men jag har väldigt svårt att se honnom sitta och scrappa...eller ens ha tid att tänka tanken...däremot har jag försökt att få honnom att sätta in korten från lumpen och det i flera år nu,,,jag har erbjudigt mig att göra allt, han behöver bara säga vilken ocrning de ska va i och vad alla heter...men han totalvägrar...tycker att det är onödigt...så scrappa...eh...nä..tror inte han är sugen på det

• kela81

ZaraÖ-åh...är de på väg nu *springe riväg till dörren och sätter mig och stirrar på brevinkastet*
    Hum...kanke en bra anledning till att hoppa träningen i morrn Posten kanske inte hinner komma innan jag måste åka

• kela81

hum...känns inte så säkert att börja prenumerera på deras månadspaket om det är massa sånt därnt trubbel med dem :-/

• kela81

Cheri-jag var där förra veckan Då höll hon på att öppna lådor med massa nya papper Måste dit snart igen...bara den där lönen kommer nån gång....och jag inte jobbar

• kela81

Cheri-jag tycker att det är bra där...hon är hjälpsam hon som jobbar...de har en del grejer...kanske inte massor men gansk mycket...mycket mer papper än på skapahobby och en massa stämplar och så lite annat mått och gott Nä, butiken är inte alls trång, finns massor av plats...halva lokalen är butik, andra halvan är bord där man kan pyssla. Det går nog att få in både en och två vagnar där skulle jag tro Så såg det i allafall ut när jag var där sist!

• kela81

ja En liten gissning bara
    Tycker att det är skönt där på dagarna...då är det nästan inga andra där och man kan kolla hur mycket man vill...men det är kul på kvällarna med verkar det som, väldigt glad stämning och de verkade ha kul ihop de som satt där och scrappade

Svar på tråden Scrapträsket