Scrapträsket
*tjatar lite* Någon mer som kan kolla på bilden i mitt galleri? Om det är likt? KOm på att hon fick lite för litet huvud...eller vad man ska säga...öronen hamnade för långt ner...
*tjatar lite* Någon mer som kan kolla på bilden i mitt galleri? Om det är likt? KOm på att hon fick lite för litet huvud...eller vad man ska säga...öronen hamnade för långt ner...
Så...nu har jag laggt upp bilden igen, tillsammans med kortet så att man ser dem samtidigt
Åh...gu va kul med mässor!
Nån som vet när i maj det är? *hoppas att det är efter den 11*
Nu så är jag här och tjatar igen...har målat en ny tecking av samma kort...även den ligger i galleriet ._D Så...vilken ska jag använda mig av..ett eller två??
Tack alla som kollat in min tecking
Tvåan kommer att användas...även om hon ser lite anorlunda ut på ögonen...
Jag ska göra ett dopkort till våra kompisars lilla tjej som döps nu på lördag
Åter igen...tack för all hjälp!
Åh...nu så är jag klar med dopkortet, ska fota det när jag kommer hem från jobbet...och lägga in...men jag fattar inte att jag är så himmla kass på att skriva snyggt...Satt och mätte med linjal och allt för att det skulle bli rakt...men så när jag kollar efteråt så är det ändå helt snett och vint
Typist mig....måste köpa en skrivare snart....innan jag har klantat till varende LO i hela värden...*suck*
Nä...dags att fara och jobbar....
*pust vilken jobbig dag* Tråkigt väder och ont i händerna efter att ha jobbat
Kul att kolla in här och se att BV fått sin lilla prinsessa nu i allafall
STORT GRATTIS TILL BV
2xA-jo...det är nog så att man spänner sig så himmla mycket...man vill ju så gärna att det ska bli rakt och bra när man jobbat med nått så länge och ska lägga sista delen till en ny LO med lite text...
Nu så ligger Dopkortet ute i galleriet
Belv faktist ganska nöjd själv förutom den seda texten...titta gärna in och säg vad ni tycker
Här åker man iväg på lite middag och så skriver ni som galningar
tr3z-vilket jobb du gjort med omröstingen
Verkligen kul att nån tar sig tid och ork att fixa det!
Nån här som brukar vara på papprika på kvällarna och scrappa?
Jag har sett att det sitter en hel bunt där men har inte vågat ge mig in i det själv...alla där verkar känna varandra så himmla bra... :-/