• kela81

Scrapträsket

ok...nu så ska jag tjata lite igen...det här med vellum..hur fäster man det på bästa sätt? Håller på med en 8x8 Lo på min katt och skulle vilja ha ett vellumblad med texten cute hängande över bilen sådär så att man kan lyfta upp den och kolla på kortet...Men hur ska jag sätta fast det???

• kela81

Jag tänkte gå en sväng förbi skapahobby idag om jag hinner innan jobbet...ska jag morra lite åt dem åt er

• kela81

BV-tack.. ska in till skapahobby och kolla ifall jag hitar några fina brads som passar till

• kela81

brads är såna där små knappar med två "ben" på som man viker ut på baksidan av pappret...äh..kanske ska låtan nån annan förklara...som gör det lite bättre än mig

• kela81

va in till skapahobby igår...och tänk...hon ville på en gång bara så där ha två hundra av mig Kan inte förstå att "jag tar bara ett av de här, och det här och det här" helt plöttsligt blir två hundra
    Fast jag är fortfarande lite besviken på utbudet av papper där...
    är det nån här som vet någon som säljer röda/orange papper...inte cardstock för det har jag..skulle villja ha någon mönstrat...inte vinrött eller mörkrött utan sånt därnt riktigt rött...har en idee till en LO och har helt kört fast på den nu...går inte att ändra men det verkar dåligt med de färgerna på pappersfronten....

• kela81

Cheri-åh...har du lust att göra en sån där fin...ja vad heter det...till mig med? Med brunt hår...Michaela heter jag

• kela81

åhhhh...varför sitter jag uppe fortfarande???
    ZZzzzzz....
    har i allafall gjort tre nya LO:s Fast jag är alldeles för trött för att fota dem nu...får bli i morron bitti (när jag ochså lär upptäcka hur snea och vinda de är...eftersom man inte ska göra Lo:s i sömmnen....

Nä...dax att gå och sova...gissa vad man kommer att drömma om

• kela81

skumpis-jo...jag gjorde ju det...men de ser ut där efter ochså Jag hadde skisser till alla tre och de är ganska så enkla så det var inte så svårt...men ändå rusade klockan iväg och blev halv två!

• kela81

nu ligger tre nya LO:s i mitt galleri...kom gärna in och risa och rosa....
    Kom bara ihåg att jag nästan sov när jag gjorde dem Hehe...

Svar på tråden Scrapträsket