• kela81

Oj...skickade visst iväg det där lite tidigare än tänkt...
    Är sååå trött Zzzzzzzz.... Tänk att du orkar pyssla...*avis* själv så har jag suttit och stirrat på mina papper så att ögonen går i kors
    Tänkte höra...är för lat för att leta igenom tråden..vad var det förbok som du rekomenderade (det avr väll du ) och tyckte var bra?

• kela81

Åh...jag förstår...om det är så att sova så är det bättre att scrappa...'ven om ögonen går i kors
    jo...mitt mål var faktist ochså senast midnatt...vet inte vad jag gör uppe än....finns faktist ingen anledning för mig att sitta uppe och uggla...

• kela81

Tack Ska åka över till USA i april och tänkte kanske vänta och inhandla den där... Fast jag vill ju ha nuuuuuu
    Eh...ja...det är livsfarligt att scrappa trött...man tycker att det går ok på kvällen, men sen när man kommer upp nästa morgon så är det "vad har jag gjort????*

• kela81

Finns det nån annan stund att vara ute i ? Eller...jag manar...går det att göra nått sånt i tid? jag har nog aldrig lyckats...men Sussieb jag håller med BV låter skoj med ett album till fröknarna

• kela81

*asg* Jag skulle inte ens kunna sätta dem på rad med hjälp av linjal så här sent på natten

• kela81

Sussieb-åh...vad jag känner igen det där Sista terminen jag pluggade så satt jag 4 dygn i sträck och skrev 7 uppsattser...trotts att jag haft 10 veckor på mig! Levde på cocacola och sov tre timmar per natt under de dagarna....zzzz

• kela81

BV-ja...bäst du går och lägger dig i horisontalläge.... innan du får för dig att klistra på nått på sin journaling som du nu lyckats få rätt Jag ska nog ochså krypa i säng...jag jobbar ju i morron

• kela81

Ska väll också slita mig här ifrån...BV har redan hunnit kuta isäng ser jag...
    Go natt Sussieb och alla andra nattugglor...fall det är några fler

• kela81

Hänger med på Kagi:s fråga Vågar ju inte fråga själv igen vad man ska köpa...eftersom ni svarade allt till henne

Svar på tråden Scrapträsket